• 'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    NO SPARKLES ALLOWED.

    Soundtrack


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Engorgio schreef:
    (...)

    Ik hoop het!! Bedankt voor de Cheer-up! Youknow


    Geen probleem, liefje. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    @Engorgio: Ik hoop dat je snel iets te horen krijgt (flower)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Sorry people voor de stilte, maar mijn broer is nu wel belangrijker op dit moment.

    Crushed schreef:
    Sorry people voor de stilte, maar mijn broer is nu wel belangrijker op dit moment.


    Heb je al iets gehoord?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Crushed schreef:
    Sorry people voor de stilte, maar mijn broer is nu wel belangrijker op dit moment.


    Ik begrijp het wel! Veel sterkte(heart2)

    Orchideous schreef:
    (...)

    Heb je al iets gehoord?

    Ja we hebben hem nu net aan de lijn! Ik zeg zo meteen wat het is geworden als mijn moeder heeft afgelegd.

    Crushed schreef:
    (...)
    Ja we hebben hem nu net aan de lijn! Ik zeg zo meteen wat het is geworden als mijn moeder heeft afgelegd.


    Is goed. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn broer en zijn vrienden zijn allemaal ongedeerd! Maar hij gaat toch nog blijven, naar muziek luisteren. Wat ik persoonlijk zeer onrespectvol vind van mijn broer, ik ben nu wel best boos op hem.

    Crushed schreef:
    Mijn broer en zijn vrienden zijn allemaal ongedeerd! Maar hij gaat toch nog blijven, naar muziek luisteren. Wat ik persoonlijk zeer onrespectvol vind van mijn broer, ik ben nu wel best boos op hem.


    Ja kan het hem ook niet kwalijk nemen- hij probeert enkel het beste te maken van een slechte situatie. Al snap ik wel dat je hem zo snel mogelijk thuis wil hebben.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    What Nicky says...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Orchideous schreef:
    (...)

    Ja kan het hem ook niet kwalijk nemen- hij probeert enkel het beste te maken van een slechte situatie. Al snap ik wel dat je hem zo snel mogelijk thuis wil hebben.

    Ja, maar toch. Hij is héél erg dom bezig, hij wilt niet naar mijn grootvader gaan voor droge lakens of om te overnachten, misschien mag hij morgen toch terug binnen met zijn bandje.

    Crushed schreef:
    (...)
    Ja, maar toch. Hij is héél erg dom bezig, hij wilt niet naar mijn grootvader gaan voor droge lakens of om te overnachten, misschien mag hij morgen toch terug binnen met zijn bandje.


    Hmm, ja, ik zou dan toch ook naar je grootvader gaan, hoor...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Weatherby schreef:
    (...)

    Hmm, ja, ik zou dan toch ook naar je grootvader gaan, hoor...

    Idd, zijn slaapzak is nat, zijn schoenen zijn nat, voedsel is doorweekt. Ik krijg het ervan.

    Tja, jongens zeker?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    -abo-
    @Crushed, ik ben heel blij voor je dat je broer ongedeerd is_O_...wel een beetje dom van hem om niet naar jullie grootvader te gaan, maar het gaat hem tenminste goed:Y) dat is tenminste iets(flower)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.