Mag ik even iets zeggen over die nummers die Justin zelf zou schrijven? (:
Dit is niet persoonlijk op Justin bedoelt maar:
als hij zijn nummers zelf had geschreven, of de basis, dan had zijn naam erbij gestaan en die staat er niet bij, zodat ik net kon lezen, dus hij heeft waarschijnlijk niet een woord of noot geschreven.
Orchideous schreef: Mag ik even iets zeggen over die nummers die Justin zelf zou schrijven? (:
Dit is niet persoonlijk op Justin bedoelt maar:
als hij zijn nummers zelf had geschreven, of de basis, dan had zijn naam erbij gestaan en die staat er niet bij, zodat ik net kon lezen, dus hij heeft waarschijnlijk niet een woord of noot geschreven.
Er zijn bepaalde nummers die hij niet zelf heeft geschreven, maar er zijn nummers zoals; Favorite girl en Down to earth en Latin girl en nog een paar geloof ik, die hij wél zelf heeft geschreven. Plus de nieuwe cd waar hij mee bezig is, die nummers heeft hij ook zelf geschreven.
Eerlijk gezegd heb ik geen enkel respect meer voor Justin Bieber alleen maar door zulke fans.
Die verpesten het gewoon. Justin Bieber wordt door oudere en adequatere mensen alom uitgelachen vanwege zo'n gestoorde fans.
En dat is gewoon een feit. (:
Captain schreef:
Eerlijk gezegd heb ik geen enkel respect meer voor Justin Bieber alleen maar door zulke fans.
Die verpesten het gewoon. Justin Bieber wordt door oudere en adequatere mensen alom uitgelachen vanwege zo'n gestoorde fans.
En dat is gewoon een feit. (: