• Omg, laag, geen zelfrespect? Wat zouden die allemaal doen voor een ticket?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Hale schreef:
    (...)

    flikker op.

    Zijn leidjes hebben geen betekenis?

    En pray en down to earth en that schould be me.

    Hou je mond als je van niets weet.

    Een beetje rustig. Zij geeft alleen haar mening zoals jij doet hoor.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Sorry hoor maar ik vind dat je een beetje overdrijft.
    Ik ben een echte Little Monster maar ik eet nog ik slaap nog. Soms moet ik wel wenen maar dat gebeurd zelden.
    Ik heb 1 vraag. Vat het niet verkeerd op.
    Haat jij Selena Gomez dan ook?
    Nogmaals vat het niet verkeerd op.

    Nee ik heb het wel gedaan maar ik zie nu in dat ze een top meid is.

    Hale schreef:
    (...)

    flikker op.

    Zijn leidjes hebben geen betekenis?

    En pray en down to earth en that schould be me.

    Hou je mond als je van niets weet.


    Dan nog, het kan zijn dat ik het hier miss op heb, dus val me niet aan, maar ik betwijfel of hij zelfs zijn eigen nummers schrijft.
    (Again ik kan het hier miss hebben. Ze zijn toch verschikelijk.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    hortons schreef:
    (...)

    Iedereen reageert anders. Als ik niet naar het concert kon gaan zou ik balen en huilen maar niet stoppen met eten. En ik weet zeker dat er ook Lady Gaga fans zijn die net zoals sommige fans van Justin reageren.

    Waarschijnlijk wel maar toch minder.Ach ja Justin is voor even een Hype binnen 10 jaar hoor je niks meer van hem en hij heeft genoeg centen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    First schreef:
    (...)
    Een beetje rustig. Zij geeft alleen haar mening zoals jij doet hoor.

    Sorry maar ik kan er niet tegen als mensen praten als ze van niets weten.

    Captain schreef:
    Ik vind dit zo belachelijk.
    Er zijn ergere dingen in het leven. Maar een concertkaartje, daar ga je me niet over zien piekeren. Echt wtf, die meisjes zijn ziek in hun hoofd. Wie is Justin Bieber? Zijn liedjes hebben 0% betekenis en zijn stem is helemaal gecomputeriseerd. Hij is gewoon niemand.
    Echte artiesten die zo'n ophef verdienen zijn artiesten zoals Johnny Cash, Bon Jovi, Pink Floyd, John Lennon...
    Justin Bieber is gewoon een goedkope eendagsvlieg vergeleken met hen.
    Val me niet aan voor mijn mening aub/


    Voor mij hebben zijn liedjes wel betekenis en ik vind zijn stem prachtig.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 22:28 ]


    <3

    Kwak kwak kwak kwak.


    het eenden topic


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hale schreef:
    (...)
    Nee ik heb het wel gedaan maar ik zie nu in dat ze een top meid is.

    Dat is goed want het is ook een top meid:Y)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    BeRavenclaw schreef:
    Kwak kwak kwak kwak.


    het eenden topic


    Win.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Weet je wat? Misschien zouden sommige mensen hier eens wat meer respect voor anderen tonen. Ik ben géén Justin Bieber fan, maar sommigen zijn hier echt respectloos tot en met. Já deze meisjes op dat filmpje zijn hysterisch en gaan erover, maar toon eens wat meer respect voor de mensen die hier wél fan zijn?! Zij zouden eens jullie idool moeten zwart maken, tss.

    Ik laat mensen in hun waarde, ik vind het heel erg leuk als jullie ergens fan van zijn en ik weet hoe het is om er op afgestraft te worden, maar ik vind het huilen een beetje apart. Ik zou er ook alles voor doen om naar Marilyn Manson te kunnen hoor. Ksnap jullie wel, al ga ik niet huilen.
    Alleen als ik al geld zou hebben betaald zou ik me genaaid voele ja.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Escritura schreef:
    (...)

    Dan nog, het kan zijn dat ik het hier miss op heb, dus val me niet aan, maar ik betwijfel of hij zelfs zijn eigen nummers schrijft.
    (Again ik kan het hier miss hebben. Ze zijn toch verschikelijk.)


    Tuurlijk doet hij dat.

    Zijn leidjes gaan over dingen die hij zelf heeft meegemaakt.

    Hale schreef:
    Je wilt niet weten hoe ik er aan toe was.

    Ik at niet meer,ik sliep niet meer.


    Ik leefde gewoon niet meer.

    Mijn vader moest me vasthouden en dwingen te eten voordat ik ubethaupt een hap door mijn keel kon krijgen.

    En avonds moest mijn stiefbroer bij me in bed komen liggen omdat ik anders niet kon slapen.


    OMG :'D


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Hale schreef:
    (...)

    Jij zou ons beliebers nooit snappen.


    ik vind het gwn vet overdreven dat je niet meer eet alleen maar omdat je niet naar JB kon
    dat vind ik gwn ziek
    kom op zeg, hij komt heus nog wel een keer

    Abrazo schreef:
    Weet je wat? Misschien zouden sommige mensen hier eens wat meer respect voor anderen tonen. Ik ben géén Justin Bieber fan, maar sommigen zijn hier echt respectloos tot en met. Já deze meisjes op dat filmpje zijn hysterisch en gaan erover, maar toon eens wat meer respect voor de mensen die hier wél fan zijn?! Zij zouden eens jullie idool moeten zwart maken, tss.


    By the way, ik heb vermeld dat ik respect heb voor NORMALE fans, die niet stoppen met eten/drinken/slapen, of op de grond liggen janken.

    voor de rest mogen de beliebers doen waar ze zin in hebbe.
    Maar als ze dit doen, ja, lach ik ze, respectloos, uit.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 22:30 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.