• Omg, laag, geen zelfrespect? Wat zouden die allemaal doen voor een ticket?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Zeg ....(cat)
    Zegt die kwak ding niet genoeg D:.
    Hij is schattig x]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hale schreef:
    (...)

    flikker op.

    Zijn leidjes hebben geen betekenis?

    En pray en down to earth en that schould be me.

    Hou je mond als je van niets weet.

    Dat doe ik ook.
    Maar aangezien ik het wel weet...
    Hij schrijft zijn liedjes niet eens zelf. Wat is dat nu voor een icoon? :')
    Als hij nu zoals Taylor Swift al zijn liedjes zelfs schreef, zijn hart en ziel erin stopte, dan begreep ik het wel.
    Maar dat is niet zo, dus ik vind hem hier niets van verdienen.
    Ik zou als ik jou was liever de mensen eren die maanden aan die liedjes zitten te werken ipv zo'n stom joch die ze soort van "zingt". Het is toch allemaal computer. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    BeRavenclaw schreef:
    Kwak kwak kwak kwak.


    het eenden topic
    10 pionts to Ravenclaw






    en Slytherin

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 22:31 ]


    Shoganai i ne~

    Abrazo schreef:
    Weet je wat? Misschien zouden sommige mensen hier eens wat meer respect voor anderen tonen. Ik ben géén Justin Bieber fan, maar sommigen zijn hier echt respectloos tot en met. Já deze meisjes op dat filmpje zijn hysterisch en gaan erover, maar toon eens wat meer respect voor de mensen die hier wél fan zijn?! Zij zouden eens jullie idool moeten zwart maken, tss.

    amen

    Hale schreef:
    Die jongen is gewoon de wereld voor mij en ook voor veel andere meisjes.

    En nu kan je zeggen aanstel hier en aanstel daar maar als je in onse schoenen stond zou je precies het zelfde doen.


    aanstel hier, aanstel daar*O*


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Abrazo schreef:
    Weet je wat? Misschien zouden sommige mensen hier eens wat meer respect voor anderen tonen. Ik ben géén Justin Bieber fan, maar sommigen zijn hier echt respectloos tot en met. Já deze meisjes op dat filmpje zijn hysterisch en gaan erover, maar toon eens wat meer respect voor de mensen die hier wél fan zijn?! Zij zouden eens jullie idool moeten zwart maken, tss.


    You go girl.(A)

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 22:32 ]


    <3

    Captain schreef:
    (...)
    Dat doe ik ook.
    Maar aangezien ik het wel weet...
    Hij schrijft zijn liedjes niet eens zelf. Wat is dat nu voor een icoon? :')
    Als hij nu zoals Taylor Swift al zijn liedjes zelfs schreef, zijn hart en ziel erin stopte, dan begreep ik het wel.
    Maar dat is niet zo, dus ik vind hem hier niets van verdienen.
    Ik zou als ik jou was liever de mensen eren die maanden aan die liedjes zitten te werken ipv zo'n stom joch die ze soort van "zingt". Het is toch allemaal computer. (:


    compleet mee eens.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Captain schreef:
    (...)
    Dat doe ik ook.
    Maar aangezien ik het wel weet...
    Hij schrijft zijn liedjes niet eens zelf. Wat is dat nu voor een icoon? :')
    Als hij nu zoals Taylor Swift al zijn liedjes zelfs schreef, zijn hart en ziel erin stopte, dan begreep ik het wel.
    Maar dat is niet zo, dus ik vind hem hier niets van verdienen.
    Ik zou als ik jou was liever de mensen eren die maanden aan die liedjes zitten te werken ipv zo'n stom joch die ze soort van "zingt". Het is toch allemaal computer. (:

    Hij schrijft zijn nummers wel zelf!.

    Al zijn albums heeft hij zelf geschreven.

    hortons schreef:
    Ik snap wel dat je je kut voelt. Wat was ik blij dat ik toen een kaartje had voor zijn concert op 27 Maart.


    To infinity and beyond •

    Hale schreef:
    (...)
    Hij schrijft zijn nummers wel zelf!.

    Al zijn albums heeft hij zelf geschreven.


    Bewijs?

    Sorry, maar ik geloof er geen barst van.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    BeRavenclaw schreef:
    Kwak kwak kwak kwak.


    het eenden topic
    Prachtig idee.


    Life is hard and then we die

    Escritura schreef:
    (...)

    By the way, ik heb vermeld dat ik respect heb voor NORMALE fans, die niet stoppen met eten/drinken/slapen, of op de grond liggen janken.

    voor de rest mogen de beliebers doen waar ze zin in hebbe.
    Maar als ze dit doen, ja, lach ik ze, respectloos, uit.

    Ik heb niet eens namen genoemd?

    Oh en BTW, niet alle fucking beliebers zijn hetzelfde. :W


    To infinity and beyond •

    Abrazo schreef:
    (...)
    Ik heb niet eens namen genoemd?


    Oh, nee, dat weet ik! :'D Ik weet dat je het niet op mij specifiek had, maar ik wilde daar gewoon even duidelijk over zijn. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Captain schreef:
    (...)
    Dat doe ik ook.
    Maar aangezien ik het wel weet...
    Hij schrijft zijn liedjes niet eens zelf. Wat is dat nu voor een icoon? :')
    Als hij nu zoals Taylor Swift al zijn liedjes zelfs schreef, zijn hart en ziel erin stopte, dan begreep ik het wel.
    Maar dat is niet zo, dus ik vind hem hier niets van verdienen.
    Ik zou als ik jou was liever de mensen eren die maanden aan die liedjes zitten te werken ipv zo'n stom joch die ze soort van "zingt". Het is toch allemaal computer. (:


    Ben ik het wel een beetje mee eens, maar ik luister niet echt muziek die een diepere betekenis heeft (niet zo veel). Ach ja, je zou bij Marilyn kunnen denken dat hij wil zeggen: f*ck the world and f*ck all haters, maar I've got no clue about Justin... Komt ook doordat ik gewoon niet zo into pop ben enzo.
    Hij zou wel wat mogen afwisselen, dan zou ik misschien wel een keer serieus gaan luisteren enzo, niet dat ik fan zou worden maar ik zou in ig meer moeite doen voor um.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!