• Omg, laag, geen zelfrespect? Wat zouden die allemaal doen voor een ticket?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Escritura schreef:
    (...)

    Make me.

    Harry Potter is in ieder geval een genialere uitvinding dan Justin Bieber. :x


    Where there is a sea there are pirates...

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Niet. Alle. Fucking. Fans. Zijn. Hetzelfde.


    Dat is waar.

    Maar de hysterische verpesten het voor de normale fans, waar ik geen last van heb.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Captain schreef:
    (...)
    Harry Potter is in ieder geval een genialere uitvinding dan Justin Bieber. :x


    In 50 jaar leest/kijkt iedereen nog harry potter

    in 50 jaar: justin wie?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Er zijn bepaalde nummers die hij niet zelf heeft geschreven, maar er zijn nummers zoals; Favorite girl en Down to earth en Latin girl en nog een paar geloof ik, die hij wél zelf heeft geschreven. Plus de nieuwe cd waar hij mee bezig is, die nummers heeft hij ook zelf geschreven.


    '"Down to Earth" was written by Bieber, Mason "MdL" Levy, Carlos and Steven Battey of The Jackie Boyz, and Kevin Risto and Waynne Nugent of Midi Mafia.'
    Inderdaad, maar dan moeten ze niet gaan zeggen dat hij alle nummers zelf schrijft, want dat is niet zo. (:
    Dat doet bijna geen enkele artiest deze dagen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Niet. Alle. Fucking. Fans. Zijn. Hetzelfde.

    Maar die indruk heb ik wel, vooral door de reacties in dit topic én die video. :')
    Sorry hoor.


    Where there is a sea there are pirates...

    Escritura schreef:
    (...)

    Dat is waar.

    Maar de hysterische verpesten het voor de normale fans, waar ik geen last van heb.


    En door hier zo over die fans te praten, voelen de 'normale' fans of hoe je ze noemt, zich beledigd. (cat)


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    En door hier zo over die fans te praten, voelen de 'normale' fans of hoe je ze noemt, zich beledigd. (cat)


    Sorry Normale Bieber Fan (cat)
    Ookal heb ik 100 keer ofzo gezegt dat ik niets tegen de normale fans heb...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Dat is waar.

    Maar de hysterische verpesten het voor de normale fans, waar ik geen last van heb.

    hysterische fans heb je bij iedereen. Ook bij Harry Potter.

    Hale schreef:
    Je wilt niet weten hoe ik er aan toe was.

    Ik at niet meer,ik sliep niet meer.


    Ik leefde gewoon niet meer.

    Mijn vader moest me vasthouden en dwingen te eten voordat ik überhaupt een hap door mijn keel kon krijgen.

    En avonds moest mijn stiefbroer bij me in bed komen liggen omdat ik anders niet kon slapen.

    WTF? Obsessed much?

    OT:
    Escritura schreef:
    ...... Bieber needs to die..

    Serieus, dat is gewoon pathetic :/


    Ex astris, sciencia

    ZAYNISMINE schreef:
    (...)

    Niet. Alle. Fucking. Fans. Zijn. Hetzelfde.


    Ja datwijf dat daar op de grond ligt vind ik ook overdreven.

    maar ik droomde van het concert maanden voor de kaartverkoop begon.

    Ik verheugde me er zo op en toen ik eindelijk het geld geregeld had was er ineens dit:

    Sorry de kaartverkoop is gestopt.

    Abrazo schreef:
    (...)
    hysterische fans heb je bij iedereen. Ook bij Harry Potter.


    Dat is de waarheid :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Het is toch helemaal geweldig, mensen. We maken ruzie om niks, om een paar meisjes die heel graag naar hun favoriete zanger willen en die daar alles voor over hebben.
    Ik denk dat we naar PUKKELx.Ding moeten luisteren en maareens moeten stoppen met ruziën, anders is er weer een topic gesloten.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hale schreef:
    (...)

    Ja datwijf dat daar op de grond ligt vind ik ook overdreven.

    maar ik droomde van het concert maanden voor de kaartverkoop begon.

    Ik verheugde me er zo op en toen ik eindelijk het geld geregeld had was er ineens dit:

    Sorry de kaartverkoop is gestopt.


    Lieve schat,
    ik heb ook zo gezeten met Tokio Hotel een paar jaar terug, ik at en sliep nog gewoon, hoor. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hale schreef:
    (...)

    Ja datwijf dat daar op de grond ligt vind ik ook overdreven.

    maar ik droomde van het concert maanden voor de kaartverkoop begon.

    Ik verheugde me er zo op en toen ik eindelijk het geld geregeld had was er ineens dit:

    Sorry de kaartverkoop is gestopt.


    Ja oké, daar lach ik zelf ook om.
    Ik had wel een kaartje, thank god. Maar ik had ook wel echt gaan huilen als ik geen kaartje had hoor, maar niet zo erg dat ik hysterisch op de grond zou gaan liggen.


    To infinity and beyond •

    grapefruit schreef:
    Het is toch helemaal geweldig, mensen. We maken ruzie om niks, om een paar meisjes die heel graag naar hun favoriete zanger willen en die daar alles voor over hebben.
    Ik denk dat we naar PUKKELx.Ding moeten luisteren en maareens moeten stoppen met ruziën, anders is er weer een topic gesloten.


    Ik heb geen ruzie meer :Y) *Braaf XD*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.