• Omg, laag, geen zelfrespect? Wat zouden die allemaal doen voor een ticket?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Die jongen is gewoon de wereld voor mij en ook voor veel andere meisjes.

    En nu kan je zeggen aanstel hier en aanstel daar maar als je in onse schoenen stond zou je precies het zelfde doen.

    Ik vind het overdreven.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hale schreef:
    Die jongen is gewoon de wereld voor mij en ook voor veel andere meisjes.

    En nu kan je zeggen aanstel hier en aanstel daar maar als je in onse schoenen stond zou je precies het zelfde doen.
    aanstel >.>


    Shoganai i ne~

    Hale schreef:
    Die jongen is gewoon de wereld voor mij en ook voor veel andere meisjes.

    En nu kan je zeggen aanstel hier en aanstel daar maar als je in onse schoenen stond zou je precies het zelfde doen.

    Ff denken ..... No x]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hale schreef:
    Die jongen is gewoon de wereld voor mij en ook voor veel andere meisjes.

    En nu kan je zeggen aanstel hier en aanstel daar maar als je in onse schoenen stond zou je precies het zelfde doen.


    *Facepalm*

    Nee, want ik ben niet van plan te gaan gillen/huilen/niet eten en slapen voor Babyface Justina Beaver.

    Ik heb NIETS tegen normale fans. Maar als jullie zo zielig doen, dan ja: ik lach jullie uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Traantjes + ween ween... VOLWASSEN! (dance)


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Hale schreef:
    Die jongen is gewoon de wereld voor mij en ook voor veel andere meisjes.

    En nu kan je zeggen aanstel hier en aanstel daar maar als je in onse schoenen stond zou je precies het zelfde doen.

    Of dit nu echt is of niet;
    Ik moet haar wel gelijk geven.
    Toen ik hoorde dat Green Day uitverkocht was, wou ik ook het liefst in een hoekje kruipen, ik baalde er echt van en já ik heb ook gehuild. Natuurlijk niet op de grond liggen kruipen, maar ik wou ze zo graag zien en het zou de eerste keer zijn dat ik ze zou zien en ik had geeneens een ticket. Ze zijn serieus alles voor mij, ze betekenen echt veel voor mij (en ja daar heb ik mijn redenen voor) -gelukkig ben ik nog kunnen gaan maar toch.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 22:24 ]

    Ik vind dit zo belachelijk.
    Er zijn ergere dingen in het leven. Maar een concertkaartje, daar ga je me niet over zien piekeren. Echt wtf, die meisjes zijn ziek in hun hoofd. Wie is Justin Bieber? Zijn liedjes hebben 0% betekenis en zijn stem is helemaal gecomputeriseerd. Hij is gewoon niemand.
    Echte artiesten die zo'n ophef verdienen zijn artiesten zoals Johnny Cash, Bon Jovi, Pink Floyd, John Lennon...
    Justin Bieber is gewoon een goedkope eendagsvlieg vergeleken met hen.
    Val me niet aan voor mijn mening aub/


    Where there is a sea there are pirates...

    Weet je waar ik altijd zo'n hekel aan begin te krijgen. Dat vele op Quizlet meestal iets over Justin moeten zeggen. Altijd als mensen er oneens zijn met de top 5, hebben ze het meestal over Justin Bieber storys, zo kan ik nog meer voorbeelden opnoemen. Nu ook weer. Com' on er zijn wel meer artiesten met hysterische fans enzovoort, maar jullie hebben altijd commentaar op de fans van Justin? Jullie hebben altijd commentaar op hem. Als jullie geen fan van hem zijn hoeven jullie toch geen aandacht aan hun te besteden? Ik maak toch ook geen stomme opmerkingen op hetgene waar jullie fan van zijn? Weet je, misschien zijn de fans van Justin wel hysterisch, ik ben zelf ook een die harde fan en weet je, ik ben er trots op. Het is gewoon een gevoel, en nu kunnen jullie wel weer zeggen dat hij geen god is of dat ik me niet moet aanstellen. Maar als jullie het zelf niet voelen, kunnen jullie het ook niet begrijpen.

    Het moest er even uit.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 22:25 ]


    <3

    Abrazo schreef:
    (...)
    Of dit nu echt is of niet;
    Ik moet haar wel gelijk geven.
    Toen ik hoorde dat Green Day uitverkocht was, wou ik ook het liefst in een hoekje kruipen, ik baalde er echt van en já ik heb ook gehuild. Natuurlijk niet op de grond liggen kruipen, maar ik wou ze zo graag zien en het zou de eerste keer zijn dat ik ze zou zien en ik had geeneens een ticket. Ze zijn serieus alles voor mij -gelukkig ben ik nog kunnen gaan maar toch.

    _O_

    Hale schreef:
    Die jongen is gewoon de wereld voor mij en ook voor veel andere meisjes.

    En nu kan je zeggen aanstel hier en aanstel daar maar als je in onse schoenen stond zou je precies het zelfde doen.

    Sorry hoor maar ik vind dat je een beetje overdrijft.
    Ik ben een echte Little Monster maar ik eet nog ik slaap nog. Soms moet ik wel wenen maar dat gebeurd zelden.
    Ik heb 1 vraag. Vat het niet verkeerd op.
    Haat jij Selena Gomez dan ook?
    Nogmaals vat het niet verkeerd op.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    hortons schreef:
    Weet je waar ik altijd zo'n hekel aan begin te krijgen. Dat vele op Quizlet meestal iets over Justin moeten zeggen. Altijd als mensen er oneens zijn met de top 5, hebben ze het meestal over Justin Bieber storys, zo kan ik nog meer voorbeelden opnoemen. Nu ook weer. Com' on er zijn wel meer artiesten met hysterische fans enzovoort, maar jullie hebben altijd commentaar op de fans van Justin? Jullie hebben altijd commentaar op hem. Als jullie geen fan van hem zijn hoeven jullie toch geen aandacht aan hun te besteden? Ik maak toch ook geen stomme opmerkingen op hetgene waar jullie fan van zijn? Weet je, misschien zijn de fans van Justin wel hysterisch, ik ben zelf ook een die harde fan en weet je, ik ben er trots op. Het is gewoon een gevoel, en nu kunnen jullie wel weer zeggen dat hij geen god is of dat ik me niet moet aanstellen. Maar als jullie het zelf niet voelen, kunnen jullie het ook niet begrijpen.

    Het moest er even uit.

    -geen justin fan-
    maar amen.

    Captain schreef:
    Ik vind dit zo belachelijk.
    Er zijn ergere dingen in het leven. Maar een concertkaartje, daar ga je me niet over zien piekeren. Echt wtf, die meisjes zijn ziek in hun hoofd. Wie is Justin Bieber? Zijn liedjes hebben 0% betekenis en zijn stem is helemaal gecomputeriseerd. Hij is gewoon niemand.
    Echte artiesten die zo'n ophef verdienen zijn artiesten zoals Johnny Cash, Bon Jovi, Pink Floyd, John Lennon...
    Justin Bieber is gewoon een goedkope eendagsvlieg vergeleken met hen.
    Val me niet aan voor mijn mening aub/


    Dit dus.

    Over 10 jaar kent niemand Justine Beaver meer :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Captain schreef:
    Ik vind dit zo belachelijk.
    Er zijn ergere dingen in het leven. Maar een concertkaartje, daar ga je me niet over zien piekeren. Echt wtf, die meisjes zijn ziek in hun hoofd. Wie is Justin Bieber? Zijn liedjes hebben 0% betekenis en zijn stem is helemaal gecomputeriseerd. Hij is gewoon niemand.
    Echte artiesten die zo'n ophef verdienen zijn artiesten zoals Johnny Cash, Bon Jovi, Pink Floyd, John Lennon...
    Justin Bieber is gewoon een goedkope eendagsvlieg vergeleken met hen.
    Val me niet aan voor mijn mening aub/


    flikker op.

    Zijn leidjes hebben geen betekenis?

    En pray en down to earth en that schould be me.

    Hou je mond als je van niets weet.

    First schreef:
    (...)
    Sorry hoor maar ik vind dat je een beetje overdrijft.
    Ik ben een echte Little Monster maar ik eet nog ik slaap nog. Soms moet ik wel wenen maar dat gebeurd zelden.
    Ik heb 1 vraag. Vat het niet verkeerd op.
    Haat jij Selena Gomez dan ook?
    Nogmaals vat het niet verkeerd op.


    Iedereen reageert anders. Als ik niet naar het concert kon gaan zou ik balen en huilen maar niet stoppen met eten. En ik weet zeker dat er ook Lady Gaga fans zijn die net zoals sommige fans van Justin reageren.


    <3