• Weer zo'n onderwerp waar de meningen over verdeeld zijn. Dus, twee vragen. Rook jij en waarom wel/niet? Wat vind jij van roken?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik rook niet, & ik ben ook heel trots op mezelf omdat een vriendin het een keer aanbood, en een ander meisje ja zei, en ik nee. (:


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    Ik rook niet, & ik ben ook heel trots op mezelf omdat een vriendin het een keer aanbood, en een ander meisje ja zei, en ik nee. (:

    Daar moet je ook trots op zijn!

    MaakGeloof schreef:
    Ik rook. Waarom? Tsja... Ooit aan begonnen en het werkt nu eenmaal verslavend.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    GuitarsRock schreef:
    ik ben geen vaste roker en niet verslaafd. tuurlijk krijg ik van vrienden wel eens een sigaret aangeboden en neem hem aan. van die paar sigaretten krijg je heus geen longkanker :')


    Pff dat vind ik z'n lul verhaal dat je kanker van roken krijg,Tuurlijk er zitten stoffen in die niet goed voor je zijn.
    Maar je moet er aanleg voor hebben om kanker te krijgen,De oma van een vriendin van mij is 83 en rookt al haar hele leven en ze is tot op de dag van vandaag nog steeds kern gezond.
    Zelf rook ik ook en ik vind het heerlijk om een sigaretje op te steken.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.