• Ja ik zoek gewoon even een mop/grap die zo slecht is dat ie grappig is voor mijn storie en om even lekker te lachen. (krul)
    Dus kom maar op met die slechte grappen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 21:18 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ken je de mop dat Ernst en Bobbie naar Parijs gingen?
    Ze gingen niet.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    This topic made my day (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    wat is het toppunt van lef?

    bij iemand voor de deur poepen aan bellen en vragen als die wcpapier heeft.

    Er was eens een Italiaan die geen spaghetti kon zeggen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 21:38 ]

    Wat is het toppunt van SM?
    Een zweep op de muur tekenen en je vrouw er tegen aan gooien :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Er was eens een meneer die wou gaan duiken in een groot meer, maar geen duikgerief duikspullen had, dus hij ging naar de duikerswinkel. Hij zei tegen de verkoper: "Ik wil graag een paar zwemvliezen."
    Waarop de verkoper zei: "Die komen pas binnen 2 weken binnen."
    Twee weken later ging de meneer terug naar de winkel en vroeg achter een duikfles, waarop de verkoper antwoordde: "Die komen pas morgen binnen."
    De volgende dag ging de meneer terug naar de winkel en vroeg daar een ontspanner, waarop de verkoper antwoordde: "Die komen pas volgende week binnen in de winkel."
    Een week later ging de man terug en bestelde een duikerspak. De verkoper zei: "Die komen pas overmogen binnen, meneer."
    Twee dagen later ging de meneer terug naar de winkel en na een tijd had hij al zijn spullen verzameld. De volgende dag ging hij gaan duiken in dat meertje. Na een tijdje onder water te zijn geweest, kwam hij boven water, waar hij twee mongolen naast elkaar op een bankje zag zitten. Zei de ene mongool tegen de andere: "Mag ik in het midden zitten?"

    Serieus ik kwam niet meer bij toen mijn vriendin me deze vertelde. (krul)


    Has no one told you she's not breathing?

    Welk dier heeft een lul op z'n rug? Een politie paard.
    Hoe noem je een Chinese drugs gebruiker? Foo Young High.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat is het toppunt van kleinheid?

    Antwoord: Met een stijve tegen de muur aanlopen en nog je neus breken.

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Nog een keer?

    Hij is gewoon fucking droog, haha :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Wat is het verschil tussen poep en diarree?

    Antwoord: Diarree kun je gorchelen

    Man in kroeg: Achttien jaar zijn mijn vrouw en ik gelukkig geweest. Buurman: En wat gebeurde er toen? Man: Toen hebben we elkaar ontmoet


    I live for the applause, you will die for it.

    Secretive schreef:
    Er was eens een meneer die wou gaan duiken in een groot meer, maar geen duikgerief duikspullen had, dus hij ging naar de duikerswinkel. Hij zei tegen de verkoper: "Ik wil graag een paar zwemvliezen."
    Waarop de verkoper zei: "Die komen pas binnen 2 weken binnen."
    Twee weken later ging de meneer terug naar de winkel en vroeg achter een duikfles, waarop de verkoper antwoordde: "Die komen pas morgen binnen."
    De volgende dag ging de meneer terug naar de winkel en vroeg daar een ontspanner, waarop de verkoper antwoordde: "Die komen pas volgende week binnen in de winkel."
    Een week later ging de man terug en bestelde een duikerspak. De verkoper zei: "Die komen pas overmogen binnen, meneer."
    Twee dagen later ging de meneer terug naar de winkel en na een tijd had hij al zijn spullen verzameld. De volgende dag ging hij gaan duiken in dat meertje. Na een tijdje onder water te zijn geweest, kwam hij boven water, waar hij twee mongolen naast elkaar op een bankje zag zitten. Zei de ene mongool tegen de andere: "Mag ik in het midden zitten?"

    Serieus ik kwam niet meer bij toen mijn vriendin me deze vertelde. (krul)




    -out-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Er zitten twee pakken spinazie in een boom te kaarten. Komt er een ei langs gelopen, vragen de pakken spinazie; 'Doe je ook mee?', waarop het ei antwoordt; 'Nee, ik moet naar de kapper.'


    Er zitten 2 pinguins op een iglo, zegt de een tegen de ander; 'Ik duw je eraf.', waarop de ander zegt; 'Nee.'

    Oké, om deze twee moppen moet ik altijd zo hard lachen. Ze zijn zo niet grappig, en er zit dus ook geen clue in, dat ik keihard moet lachen. /humorloos. (:

    Jantje vraagt aan z'n vriend weet jij een leuke mop zegt z'n vriend: twee
    tieten in een envelop

    Wat is geel en zie je niet?

    Een banaan om de hoek