• Ik krijg over 3 uur een slotjesbeugel, en dat vind ik zwaar klote.
    En ik vraag me eigenlijk af hoe het is om er een te hebben, dus ik wil aan alle (ex)beugeldragers vragen wat hun ervaringen waren met hun slotjesbeugel.

    EDIT;; Heb nu al mijn beugel, en hoppa, zit er gelijk een slotje los, en ben op een logeeradres. Fuck life.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 16:05 ]


    There's power in the words you whisper.

    Ik vond het eerst heel erg (cat) Maar het viel allemaal wel mee, bij mij deed het nooit echt pijn ofzo. En het eindresultaat is fantastisch en daar doe je het voor _O_


    -

    Alleen de eerste week heb je er echt last van. Verder voel je hem zitten, maar doet het geen pijn meer.


    -

    Ik heb er ook een, en ik haat het. Wat HappyBeestje zegt, je voelt hem niet maar je hebt hem wel. De eerste 4 of 5 dagen is het pijnlijk, maar daarna niet meer. En het tandenpoetsen is verschrikkelijk -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Het valt reuze mee, misschien voel je het de eerste paar dagen, maar daarna went het wel. (:


    Opgeven is geen optie.

    Oppugno schreef:
    Ik heb er ook een, en ik haat het. Wat HappyBeestje zegt, je voelt hem niet maar je hebt hem wel. De eerste 4 of 5 dagen is het pijnlijk, maar daarna niet meer. En het tandenpoetsen is verschrikkelijk -.-

    Het is even wennen op het begin, maar je raakt er snel aan gewend (: ik heb m al 4 jaar ^^


    Signature:

    In het begin is het wennen, maar na een tijd is het gewoon en weet je niet meer beter.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 10:00 ]


    <3

    Idd, de eerste dagen heb je wel last om te eten (en ook telkens als hij aangespannen wordt, maar dat is niet meer zo erg - raak je gewend) je voelt hem wel zitten, maar na enkele dagen/weken ik-weetnietmeer.. let je er niet op
    wel pijnlijk als hij in je kaak staat :(


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    egt veel last heb je er niet van
    tenzij ie net is aangedraaid

    Oppugno schreef:
    Ik heb er ook een, en ik haat het. Wat HappyBeestje zegt, je voelt hem niet maar je hebt hem wel. De eerste 4 of 5 dagen is het pijnlijk, maar daarna niet meer. En het tandenpoetsen is verschrikkelijk -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Neleehx schreef:
    Idd, de eerste dagen heb je wel last om te eten (en ook telkens als hij aangespannen wordt, maar dat is niet meer zo erg - raak je gewend) je voelt hem wel zitten, maar na enkele dagen/weken ik-weetnietmeer.. let je er niet op
    wel pijnlijk als hij in je kaak staat :(

    Ja in het begin hadden ze bij rekkers op mijn kiezen gestoken en ik kon een week amper iets eten maar ok. Al bij al valt het mee en wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.
    Doe alleen maar flink wat hij zegt want als je je gat eraan veegt -zoals ik vaak heb gedaan- moet je hem alleen maar langer dragen ¬¬

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 14:53 ]

    Ik heb er nooit geen problemen mee gehad, behalve na de tijd.. Toen had ik immens veel gaatjes en dat kwam dankzij m'n beugel..


    La credenza è una medicina contro il timore

    arme arme jij.. je gaat zoveel pijn lijden
    nee grapje het valt reuze mee. het is alleen even wennen met extra apperatuur in je mond. het kan wel een beetje pijn doen als ze een nieuw draadje erin doen

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 15:04 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nooit gehad, maar mn broertje heeft er nu een. Hij vond het in het begin heel irritant, deed ook pijn, maar nu merkt hij er niets meer van (: hij mag alleen wat minder eten, en moet voorzichtiger doen.


    Destroy what destroys you.

    Ik geef je één gouden tip als je net terugkomt van de ortho: don't eat bread. (cat)


    Has no one told you she's not breathing?