• Ja ik zoek gewoon even een mop/grap die zo slecht is dat ie grappig is voor mijn storie en om even lekker te lachen. (krul)
    Dus kom maar op met die slechte grappen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 21:18 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Secretive schreef:
    (...)
    Ik snap dat je 'm niet leuk vindt, maar stiekem is hij wel goed gevonden. (krul)
    ik ben een eeneige tweeling D:


    Shoganai i ne~

    BeHuffelpuf schreef:
    (...)ik ben een eeneige tweeling D:


    De buurman die hem vertelde van mijn huisje ook. Hij vond juist dat ie hem daarom mocht vertellen :'D


    SLOAN.

    Ecanus schreef:
    Een bus stopt bij de bushalte om een klein ventje binnen te laten. Hij gaat vlak bij de buschauffeur zitten en begint te schreeuwen:
    "Al was mijn moeder een koe en mijn vader een stier, alsnog was ik dan een lief kalfje! Als was mijn moeder een merrie en mijn vader een hengt, dan nog was ik een klein lief ponytje! Al was mijn moeder een olifant en mijn vader ook, dan nog was ik een lief klein babyolifantje!' en zo ging hij door met allemaal dieren.
    De buschaffeur begon het aardig zat te worden en schreeuwde met een rood hoofd.
    "En wat als jouw moeder een vieze teringhoer en jou vader een afgeneukte homo was?!"
    "Dan was ik een buschauffeur!" zei het kind.

    OMG HAHAHA - en toen was de buschauffeur stil?

    BeHuffelpuf schreef:
    (...)ik ben een eeneige tweeling D:

    Dat weet ik.


    Has no one told you she's not breathing?

    Wat zegt een melaatse na de seks ? 'Laat maar zitten'
    Die vertelde iemand onlangs tegen me enik moest bestwel lachen. (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Lovefaker schreef:
    Wat zegt een melaatse na de seks ? 'Laat maar zitten'
    Die vertelde iemand onlangs tegen me enik moest bestwel lachen. (cat)

    Ik snap 'm niet.
    OF OJA WACHT HAHAHAHA XD
    Edit: Ah fuck die is eigenlijk zo gemeen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 22:33 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik stel 2 vragen en je mag maar één keer met ja beantwoorden en maar één keer met nee.
    Ben je homo? -antwoord- (de meesten zeggen nee)
    Heb je de vorige vraag gelogen? (waardoor de meesten dan ja moeten zeggen)

    ik kan het niet goed uitleggen en ik hoop ook niet dat het racistisch is geweest ;$


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Geniaal


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    IBIaholic schreef:
    Ik stel 2 vragen en je mag maar één keer met ja beantwoorden en maar één keer met nee.
    Ben je homo? -antwoord- (de meesten zeggen nee)
    Heb je de vorige vraag gelogen? (waardoor de meesten dan ja moeten zeggen)

    ik kan het niet goed uitleggen en ik hoop ook niet dat het racistisch is geweest ;$


    Fantastisch (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Somigge zijn echt geniaal xd


    All I wanna do is lose control

    Hoe noem je 2 vechtende bejaarden..?..Tachtigjarige oorlog

    Wat zijn 5 homo's achter elkaar? Homofile!


    ailoveejoee.

    Hoe heten 2 homofiele agenten op een tandem? Een homobiele eenheid


    26 - 02 - '16

    Wat voor geluid maakt een Chinese duif? Kroepoek Kroepoek! Wat zegt een Nederlandse duif? 'K roek oe, 'roek oe!


    26 - 02 - '16

    Amyntas schreef:


    i died.

    -dood-

    Het was een klote week: auto kapot, vrouw weg, huis afgebrand, en nog ontslagen. Het enige positieve was mijn aidstest...

    4 - 8 jaar : IK HOU VAN SPONGEBOB! 9 - 11 jaar : SpongeBob is voor baby's.. 12+ : AAN DE KANT! SPONGEBOB IS OP TV!

    Waarom hebben ze in Afrika geen Albert Heijn? De vrouwen krijgen het winkelwagentje niet op hun hoofd

    Ik ben niet echt bijgelovig zegt de trainer, maar nu we 13-0 achterstaan zie ik de toekomst somber in.

    Jan: juf vindt u het een belediging als ik u een ezel noem? Juf: ja Jan: en als ik een ezel mevrouw noem? Juf: nee dan niet Jan: oke mevrouw

    "Barman, mag ik een fanta?" Is sisi ook goed? "Is monopoly geld ook goed..?"

    Rik steekt zijn vinger op. Juf: 'Wat is er Rik?' Rik: 'Ik heb een lul van 30cm.' Juf: 'NABLIJVEN!' Rik: 'Ja, dacht ik al!

    ''Ik was helemaal niet zo zat hoor...'' Gast... je gaf een sok aan een lilliputter en riep ''Dobby je bent vrij..''


    Sponserd bij : TWITTER. *klapt*

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 14:41 ]