• Ik zag het topic van Pan nog wat(naam vergeten) en ik dacht, dat kan ik doen dus ik heb gevraagd of zei het erg vind als ik het ook doe maar dat is niet zo
    Ik mag namelijk ook mijn kamer helemaal opnieuw inrichten, maar ik moet dan eerst tekeningen enzo hebben van hoe ik het wil dus ik vroeg me af of jullie willen helpen met plaatjes enzo
    Zoiets wil ik:
    Een hele lichte kamer met een ouderwets tintje zegmaar
    Een beetje middeleeuws idee
    Zulke plaatjes zoek ik in elk geval:
    Twijfelaar bed met van die ijzeren bloemen enzo
    Ouderwets make-up tafeltje
    Ik heb al witachtig laminaat
    Maar als jullie dus ideeen hebben of leuke plaatjes, stuur ze!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Niemand?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Van die oude schilderijen. Nu ja, goedkope kopies ervan dan toch. ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Make-up tafel

    bedoel je zoiets?

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 17:39 ]


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3



    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    die laatste is net zo'n prinsessenkamer :9~


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Birdyx schreef:



    Dat bed! :9~:9~


    If we had not a soul, music would have created it.

    Birdyx schreef:



    Die vind ik echt vet, alleen zou ik dan andere kleuren willen, lichtpaars en lichtblauw


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    xLoveYouRick schreef:
    Make-up tafel

    bedoel je zoiets?

    Ik kan de link niet zien


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Die vind ik echt vet, alleen zou ik dan andere kleuren willen, lichtpaars en lichtblauw


    Je moet gewoon bij google plaatjes zoeken op : romantic bedroom en dan krijg je veel van zulke dingen!!

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 17:45 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 17:45 ]


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Birdyx schreef:
    (...)

    Je moet gewoon bij google plaatjes zoeken op : romantic bedroom en dan krijg je veel van zulke dingen!!

    Ik moet weten waar je die make-up tafel kan krijgen, die is zo leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one


    Die kun je bij de ikea kopen!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    slaapkamer ideeën


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Birdyx schreef:


    Die kun je bij de ikea kopen!

    Awesome. Ik zag een hele mooie op een broquet markt in Frankrijk, maar die was heel duur


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one




    Die vind je hier : klik
    Ze kosten alleen wel tussen de 200 en 350 euro.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille