• T'kan me ff niet schelen of HappyHuisje, HappyBeestje of HappyWolkje dit lezen.

    Nouu, ik leg het ff uit: We zouden met 6 vriendinnen naar duinrel gaan. Nou oke leuk, we hadden het afgesproken, alles goed. Maar toen overleed de buurman van 1 vriendin. Ze had die maandag dus een begravenis. Ik vond dat we dan niet moesten gaan, omdat ze ook graag mee wilde. Die week, dus deze week, konden we allemaal niet. Ik denk positief, we gaan volgende week, of over 2 weken op een zaterdag ofzo, ik bedoel, no problem.. Maar kennelijk is geduld teveel gevraagd. Die drie vriendinnen zijn dus zonder mij gegaan.. Terwijl het nog mijn idee was ook ):

    Ik voel me verraden ):

    Hoe zouden jullie reageren?

    Oh, en no reacties van die 3 hierboven ^


    Edit: Ik ga nu met nu nog betere vriendinnen naar duinrel ZONDER HUN.

    Edit: I don't really care anymore. (aa)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 22:17 ]


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    PureObsessed schreef:
    Ik zou die bitches terug pakken ;]


    HOEE?


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    HappyBoompje schreef:
    (...)

    Neeh, ik praat sws niet tegen ze :l

    Dan vind ik dat behoorlijk kinderachtig van je.

    Ik kan heel goed begrijpen dat jij je hier rot om voelt want het is natuurlijk niet fijn als mensen zo'n streken uithalen.
    Maar ga dan niet zitten mokken en zeg hen verdorie je mening. Los je probleem op in plaats van een forum tegen je vrienden op te zetten want dat is minstens net zo laf.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    HappyBoompje schreef:
    (...)

    Ze wisten dat ik het erg zou vinden. Serieus, dat weet ik zeker. Ik kan ze op dit moment wel uitkotsen :l

    Maar ergens snap ik het wel van hun, op dat wat je nu erbij voegt na. Als je met meerdere mensen gaat afspreken, en 1 iemand kan niet.. dan nja, dat is jammer voor diegene. Maar daarom alles afzeggen.. nja. Maar ik zou me ook verraden voelen, zoals je zegt.

    Cockney schreef:
    Beter praat je hier met hen over, en niet met een heel forum.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    HappyBoompje schreef:
    (...)

    HOEE?

    Neen. Geen optie, gurl. Dat is tijdverspilling?

    C18 schreef:
    Ja, ik zou me behoorlijk klote voelen eigenlijk.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Cockney schreef:
    (...)
    Dan vind ik dat behoorlijk kinderachtig van je.

    Ik kan heel goed begrijpen dat jij je hier rot om voelt want het is natuurlijk niet fijn als mensen zo'n streken uithalen.
    Maar ga dan niet zitten mokken en zeg hen verdorie je mening. Los je probleem op in plaats van een forum tegen je vrienden op te zetten want dat is minstens net zo laf.

    what she says


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Cockney schreef:
    (...)
    Dan vind ik dat behoorlijk kinderachtig van je.

    Ik kan heel goed begrijpen dat jij je hier rot om voelt want het is natuurlijk niet fijn als mensen zo'n streken uithalen.
    Maar ga dan niet zitten mokken en zeg hen verdorie je mening. Los je probleem op in plaats van een forum tegen je vrienden op te zetten want dat is minstens net zo laf.


    Goh, hier vrolijk je me mee op -,-


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Amyntas schreef:
    (...)
    Neen. Geen optie, gurl. Dat is tijdverspilling?


    t'vrolijkt me wel op ;l


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Amyntas schreef:
    (...)
    Maar ergens snap ik het wel van hun, op dat wat je nu erbij voegt na. Als je met meerdere mensen gaat afspreken, en 1 iemand kan niet.. dan nja, dat is jammer voor diegene. Maar daarom alles afzeggen.. nja. Maar ik zou me ook verraden voelen, zoals je zegt.


    Ja, maar kijk, ze zijn allemaal zegmaar mijn bff's -of tijdelijk ff niet op 2 na die ook niet mee gingen.. Ik sta precies tussen die bff heid in :l


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    HappyBoompje schreef:
    (...)

    t'vrolijkt me wel op ;l


    ... Wees een beetje volwassen en praat gewoon met ze -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    HappyBoompje schreef:
    (...)

    Ja, maar kijk, ze zijn allemaal zegmaar mijn bff's -of tijdelijk ff niet op 2 na die ook niet mee gingen.. Ik sta precies tussen die bff heid in :l


    Ik denk dat daarom de meeste mensen hoogstens 2 bff hebben,, om zulke ruzies te vermijden


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    ... Wees een beetje volwassen en praat gewoon met ze -.-


    Geen behoefte aan


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    HappyBoompje schreef:
    (...)

    Goh, hier vrolijk je me mee op -,-

    Je vroeg me ook niet om je op te vrolijken. Je vroeg om een mening, en die heb ik je gegeven.
    Als je alleen maar gelijk wilt krijgen dat het een laffe streek was en niet naar ons advies wilt luisteren, dan verspil je ons tijd en de jouwe.

    Dus heb nog een fijn leven, I'm outta here.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    HappyBoompje schreef:
    (...)

    Geen behoefte aan


    Eerlijk gezegt vind ik je best zeurderig en aandachttrekkerig overkomen nu.

    Kijk, ik snap dat je kwaad en verdrietig bent dat je vriendinnen zonder je zijn gegaan. Maar hier los je niets mee op, en op lange termijn ga je je ook niet beter voelen.
    Praat gewoon met je vriendinnen inplaats van zulke dingen op het forum te plaatsen om je vriendinnen uittedagen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.