• T'kan me ff niet schelen of HappyHuisje, HappyBeestje of HappyWolkje dit lezen.

    Nouu, ik leg het ff uit: We zouden met 6 vriendinnen naar duinrel gaan. Nou oke leuk, we hadden het afgesproken, alles goed. Maar toen overleed de buurman van 1 vriendin. Ze had die maandag dus een begravenis. Ik vond dat we dan niet moesten gaan, omdat ze ook graag mee wilde. Die week, dus deze week, konden we allemaal niet. Ik denk positief, we gaan volgende week, of over 2 weken op een zaterdag ofzo, ik bedoel, no problem.. Maar kennelijk is geduld teveel gevraagd. Die drie vriendinnen zijn dus zonder mij gegaan.. Terwijl het nog mijn idee was ook ):

    Ik voel me verraden ):

    Hoe zouden jullie reageren?

    Oh, en no reacties van die 3 hierboven ^


    Edit: Ik ga nu met nu nog betere vriendinnen naar duinrel ZONDER HUN.

    Edit: I don't really care anymore. (aa)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 22:17 ]


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Ja, ik zou me behoorlijk klote voelen eigenlijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou die bitches terug pakken ;]


    I love you Tim

    Ik zou 't ook kut vinden. Je kunt toch wel even een weekje wachten, zoveel moeite is dat niet :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat sucks o-O maar ik zeg ff 1 ding; dat je zegt dat je geen reacties wil van die 3 ;P ik durf te wedden dat ze et alsnog doen ;P.

    Maar wrm gingen ze gewoon met z'n drietjes? wat voor excuus hadden ze.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    je kunt niet vragen of die drie niet willen reageren he.. het forum is voor iedereen en ook voor hun dan moet je geen topic aanmaken.

    en ik vind het echt heel kut dat ze zonder je zijn gegaan zonder iets te zeggen, zeker als het jouw idee was.kan je niet met ze praten? als jij je gekwetst voelt, en het boeit ze niet dan zijn het geen goede vriendinnen..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik snap je volledig. Ik zou het ook niet prettig vinden, maar hey, laat het gewoon zo zijn. Spreek nog een keer af en maak het daarmee goed. Zij zullen vast niet door hebben dat jij zoiets erg vind? Ik ben het totaal met je reactie eens, maar ik vind niet dat je iemand kan verbieden hier op te reageren.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 20:53 ]

    dat heb ik zo vaak gehad
    drm heb ik ook geen vrienden

    Beter praat je hier met hen over, en niet met een heel forum.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    PureObsessed schreef:
    Ik zou die bitches terug pakken ;]

    Fellatio schreef:
    Dat sucks o-O maar ik zeg ff 1 ding; dat je zegt dat je geen reacties wil van die 3 ;P ik durf te wedden dat ze et alsnog doen ;P.

    Maar wrm gingen ze gewoon met z'n drietjes? wat voor excuus hadden ze.


    Nou, ik denk omdat ze zich er zoooo op verheugd hadden, en die ene een begravenis had, en dus niet kon.. Ze wilden gewoon niet wachten :l


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Cockney schreef:
    Beter praat je hier met hen over, en niet met een heel forum.


    Neeh, ik praat sws niet tegen ze :l


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    HappyBoompje schreef:
    (...)

    Nou, ik denk omdat ze zich er zoooo op verheugd hadden, en die ene een begravenis had, en dus niet kon.. Ze wilden gewoon niet wachten :l


    Ik denk je dan toch eerst eventjes aan hun moeten vragen waarom ze niet een weekje konden wachten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    SchoenVeter schreef:
    dat heb ik zo vaak gehad
    drm heb ik ook geen vrienden


    Ik ben je vriend wel (aa)


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    C18 schreef:
    Ja, ik zou me behoorlijk klote voelen eigenlijk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Amyntas schreef:
    Ik snap je volledig. Ik zou het ook niet prettig vinden, maar hey, laat het gewoon zo zijn. Spreek nog een keer af en maak het daarmee goed. Zij zullen vast niet door hebben dat jij zoiets erg vind? Ik ben het totaal met je reactie eens, maar ik vind niet dat je iemand kan verbieden hier op te reageren.


    Ze wisten dat ik het erg zou vinden. Serieus, dat weet ik zeker. Ik kan ze op dit moment wel uitkotsen :l


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had