• T'kan me ff niet schelen of HappyHuisje, HappyBeestje of HappyWolkje dit lezen.

    Nouu, ik leg het ff uit: We zouden met 6 vriendinnen naar duinrel gaan. Nou oke leuk, we hadden het afgesproken, alles goed. Maar toen overleed de buurman van 1 vriendin. Ze had die maandag dus een begravenis. Ik vond dat we dan niet moesten gaan, omdat ze ook graag mee wilde. Die week, dus deze week, konden we allemaal niet. Ik denk positief, we gaan volgende week, of over 2 weken op een zaterdag ofzo, ik bedoel, no problem.. Maar kennelijk is geduld teveel gevraagd. Die drie vriendinnen zijn dus zonder mij gegaan.. Terwijl het nog mijn idee was ook ):

    Ik voel me verraden ):

    Hoe zouden jullie reageren?

    Oh, en no reacties van die 3 hierboven ^


    Edit: Ik ga nu met nu nog betere vriendinnen naar duinrel ZONDER HUN.

    Edit: I don't really care anymore. (aa)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 22:17 ]


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had



    (nerd) You, are Forever alone.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 22:21 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    je zit gewoon een beetje zielig te doen met je: ooooh ik voel me zo verraden.. ik voel me zo kut..
    maar je geeft ze niet eens een kans om het goed te maken. volgens mij geniet je wel een beetje van de situatie hm? lekker veel aandacht zo. kan me niet schelen dat je nu slachtoffer en 'zielig' bent, je gedrag is nu gewoon kinderachtig


    I agree.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    HappyBoompje schreef:
    (...)

    ze kregen 1 min om te praten, en tsjahh.. Pech (aa)


    Jezus hoe kinderachtig ben je ? Laat ze het gewoon rustig uitleggen -.-
    & niet van; dit zin in me bloed en dat zit in me bloed
    je doet nu gwn fcking KINDERACHTIG.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Escritura schreef:



    (nerd) You, are Forever alone.


    Nooh, ik heb m'n andere friends nog (aa)


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Fellatio schreef:
    (...)

    Jezus hoe kinderachtig ben je ? Laat ze het gewoon rustig uitleggen -.-
    & niet van; dit zin in me bloed en dat zit in me bloed
    je doet nu gwn fcking KINDERACHTIG.


    Nou, pech voor hun


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Temperate schreef:
    (...)

    I agree.



    We zijn altijd met 4, bespreken altijd alles, en nu wordt IK er niet bij betrokken, hoe zou jij je voelen?


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    HappyBoompje schreef:
    (...)

    Nou, pech voor hun


    Mag ik vragen waarom je dit topic maakt en zielig gaat doen als je toch niet met ze wil praten en niks op wil lossen?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    mischien wilden ze je daarom niet mee hebben. klinkt gemeen maar ik snap best dat ze zich irriteren aan je


    Ok, nou gezellig


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    HappyBoompje schreef:
    (...)


    We zijn altijd met 4, bespreken altijd alles, en nu wordt IK er niet bij betrokken, hoe zou jij je voelen?


    Kwaad en verdrietig, maar wat nu doet lost niets op, en eht is kinderachtig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    HappyBoompje schreef:
    (...)


    We zijn altijd met 4, bespreken altijd alles, en nu wordt IK er niet bij betrokken, hoe zou jij je voelen?


    JIJ laat ze niet fatsoenlijk praten
    JIJ geeft geen fck er meer om
    JIJ zit je nu volgens mij gewoon aan te stellen want JIJ wilt hun niet spreken en JIJ houd van uitlokken en al die shit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ok,

    Ga niet zeilig doen en geef die meids de kans om het uit te leggen. Als je dat niet wil dan ga ook niet zo zeilig doen.

    HappyBoompje schreef:
    (...)

    Ok, nou gezellig

    tja, jij bent de enige persoon die er wat aan kan doen. dus ga dan niet janken in dit topic als je het toch niet goed wilt maken. aandachtstrekker


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Slotje op aanvraag.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oke. weetjewat. Ik ga het je nu gewoon uitleggen ook, al heb je me geblokt enalles.
    Lyanne en Rosa-lin hadden zich er fuckin' hard op verheugd. Lyanne moest dit weekend het huis leeghalen van haar opa die overleden is -datweetje- en dacht dus dat ze maandag er even niet aan zou hoeven denken zo. Toen kreeg ik krabbel van jou waarin stond dat het niet doorging, Lyanne was gewoon aan het janken omdat het niet doorging, en later kregen we van je zusje te horen dat je gewoon op de boot ging slapen. Toen dachten wij dus: Ze blijft dus thuis voor ilja, maar gaat wel gewoon op de boot slapen -waardoor wij dachten dat je er de rest van de dag nog zou zijn-, lekker tegenstrijdig dus. Lyanne en Rosa-lin wilden zo graag, en het was gewoon te zielig om niet te gaan. Dus het was deels een misverstand en we hebben je al helemaal niet 'verraden' ofzo.
    I'm done.


    Opgeven is geen optie.