• T'kan me ff niet schelen of HappyHuisje, HappyBeestje of HappyWolkje dit lezen.

    Nouu, ik leg het ff uit: We zouden met 6 vriendinnen naar duinrel gaan. Nou oke leuk, we hadden het afgesproken, alles goed. Maar toen overleed de buurman van 1 vriendin. Ze had die maandag dus een begravenis. Ik vond dat we dan niet moesten gaan, omdat ze ook graag mee wilde. Die week, dus deze week, konden we allemaal niet. Ik denk positief, we gaan volgende week, of over 2 weken op een zaterdag ofzo, ik bedoel, no problem.. Maar kennelijk is geduld teveel gevraagd. Die drie vriendinnen zijn dus zonder mij gegaan.. Terwijl het nog mijn idee was ook ):

    Ik voel me verraden ):

    Hoe zouden jullie reageren?

    Oh, en no reacties van die 3 hierboven ^


    Edit: Ik ga nu met nu nog betere vriendinnen naar duinrel ZONDER HUN.

    Edit: I don't really care anymore. (aa)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 22:17 ]


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Hm. Dan moet je het echt gewoon doen met praten.

    Heb ik ook al gehad.
    Nu zijn die mijn vrienden niet meer.
    Het komt niet door dat hoor, maar een hele ruzie over een jongen...


    Life is all about having a good time.

    Echt lullig is dat ik zo me enorm genaaid voelen en woest zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    HappyBoompje schreef:
    (...)

    Geen behoefte aan


    Vraag dan onze mening niet -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fidelity schreef:
    Heb ik ook al gehad.
    Nu zijn die mijn vrienden niet meer.
    Het komt niet door dat hoor, maar een hele ruzie over een jongen...


    Tsjah.. k'weet niet of ik nog blij wordt deze week ):


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Fellatio schreef:
    (...)

    Vraag dan onze mening niet -.-


    Ja poop. Praten werkt niet, we zijn allemaal VWO+ BETWETERS. Iedereen vind dat niemand gelijk heeft, behalve zichzelf


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    C18 schreef:
    Ja, ik zou me behoorlijk klote voelen eigenlijk.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Bitches.


    Has no one told you she's not breathing?

    HappyBoompje schreef:
    (...)

    Ja poop. Praten werkt niet, we zijn allemaal VWO+ BETWETERS. Iedereen vind dat niemand gelijk heeft, behalve zichzelf


    Eerlijk gezegt vind ik je best aanstellerig klinken.

    Kijk, ik snap dat je kwaad en verdrietig bent dat je vriendinnen zonder je zijn gegaan. Maar hier los je niets mee op, en op lange termijn ga je je ook niet beter voelen.
    Praat gewoon met je vriendinnen inplaats van zulke dingen op het forum te plaatsen om je vriendinnen uit te dagen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    HappyBoompje schreef:
    (...)

    Ja poop. Praten werkt niet, we zijn allemaal VWO+ BETWETERS. Iedereen vind dat niemand gelijk heeft, behalve zichzelf


    Niet alle VWO+ zijn dat, zo haal je lekker de VWO+ omlaag ;P
    & praten werkt niet? omdat tegenwoordig de mensen rond 13 jaar [jou leeftijd dus volgens je profiel] STUKKEN eigenwijzer en brutaler.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Verraden vind ik een groot woord, maar ik snap dat je je kut erover voelt. Zeg dat tegen ze (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vind het btw wel best kinderachtig dat je hun usernames erbij zet en dan zegt dat zij niet mogen reageren, terwijl je goed weet dat ze dit kunnen lezen.


    Has no one told you she's not breathing?

    NYC schreef:
    Echt lullig is dat ik zo me enorm genaaid voelen en woest zijn.


    Ben ik, serieus


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Secretive schreef:
    Ik vind het btw wel best kinderachtig dat je hun usernames erbij zet en dan zegt dat zij niet mogen reageren, terwijl je goed weet dat ze dit kunnen lezen.


    Tsjah, ik zeg het voor hun bestwil erbij, dan weten ze for sure dat ik echt nijdig ben


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Fellatio schreef:
    (...)

    Niet alle VWO+ zijn dat, zo haal je lekker de VWO+ omlaag ;P
    & praten werkt niet? omdat tegenwoordig de mensen rond 13 jaar [jou leeftijd dus volgens je profiel] STUKKEN eigenwijzer en brutaler.


    Klopt, maar ik ga dus niet met ze praten. (aa) Koppigheid zit in ons alle 4


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had