• T'kan me ff niet schelen of HappyHuisje, HappyBeestje of HappyWolkje dit lezen.

    Nouu, ik leg het ff uit: We zouden met 6 vriendinnen naar duinrel gaan. Nou oke leuk, we hadden het afgesproken, alles goed. Maar toen overleed de buurman van 1 vriendin. Ze had die maandag dus een begravenis. Ik vond dat we dan niet moesten gaan, omdat ze ook graag mee wilde. Die week, dus deze week, konden we allemaal niet. Ik denk positief, we gaan volgende week, of over 2 weken op een zaterdag ofzo, ik bedoel, no problem.. Maar kennelijk is geduld teveel gevraagd. Die drie vriendinnen zijn dus zonder mij gegaan.. Terwijl het nog mijn idee was ook ):

    Ik voel me verraden ):

    Hoe zouden jullie reageren?

    Oh, en no reacties van die 3 hierboven ^


    Edit: Ik ga nu met nu nog betere vriendinnen naar duinrel ZONDER HUN.

    Edit: I don't really care anymore. (aa)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 22:17 ]


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    HappyBoompje schreef:
    (...)

    Tsjah, ik zeg het voor hun bestwil erbij, dan weten ze for sure dat ik echt nijdig ben


    Uitlokken dus :') Mag ik je een klein kind noemen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    HappyBoompje schreef:
    (...)

    Tsjah, ik zeg het voor hun bestwil erbij, dan weten ze for sure dat ik echt nijdig ben


    Wees dan niet zo verdomme koppig EN PRAAT GEWOON MET ZE -.-

    Tering was ik vroeger ook zo ? O_O
    No offence, maar ik denk dat dit 1 van de redenen zijn wrm mensen 13jarige mensen vergelijken met kleuters -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind jou echt vreselijk kinderachtig bezig..
    *checkt leeftijd* oooh 13 jaar, vandaar (:


    -

    Ook leuk.

    Ik zou ze ook uitkotsen.

    Maar ik zou ze dan gewoon laten.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 21:49 ]

    Ach, dat heb ik wel vaker gehad. I don't really care, het zijn altijd de mensen geweest die mij zo graag hun beste vriendin noemen maar met wie ik alleen omga omdat ik niet alleen wil zijn op school. Er zijn slechts twee mensen die ik mijn echte vrienden kan noemen, en die zouden zoiets nooit en te nimmer doen zonder mijn toestemming.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    PureObsessed schreef:
    Ik zou die bitches terug pakken ;]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Escritura schreef:
    (...)

    Uitlokken dus :') Mag ik je een klein kind noemen?


    Neehh, geen klein kind, uitlokken zit in m'n bloed ;x


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Defensive schreef:
    Ach, dat heb ik wel vaker gehad. I don't really care, het zijn altijd de mensen geweest die mij zo graag hun beste vriendin noemen maar met wie ik alleen omga omdat ik niet alleen wil zijn op school. Er zijn slechts twee mensen die ik mijn echte vrienden kan noemen, en die zouden zoiets nooit en te nimmer doen zonder mijn toestemming.


    Nu heb ik ook nog maar 2 vriendinnen, van de 5, in 1 dag 3 vriendinnen verloren ):


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    HappyBoompje schreef:
    (...)

    Neehh, geen klein kind, uitlokken zit in m'n bloed ;x


    ....


    *Dit is zo zielig dat het geen serieuze comment meer waard is. goodbye.*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Genius schreef:
    Ik vind jou echt vreselijk kinderachtig bezig..
    *checkt leeftijd* oooh 13 jaar, vandaar (:


    Ik kinderachtig?


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    HappyBoompje schreef:
    (...)

    Neehh, geen klein kind, uitlokken zit in m'n bloed ;x

    mischien wilden ze je daarom niet mee hebben. klinkt gemeen maar ik snap best dat ze zich irriteren aan je


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Wees dan niet zo verdomme koppig EN PRAAT GEWOON MET ZE -.-

    Tering was ik vroeger ook zo ? O_O
    No offence, maar ik denk dat dit 1 van de redenen zijn wrm mensen 13jarige mensen vergelijken met kleuters -.-


    ze kregen 1 min om te praten, en tsjahh.. Pech (aa)


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    HappyBoompje schreef:
    (...)

    Neehh, geen klein kind, uitlokken zit in m'n bloed ;x


    Komop man je bent 13 gedraag je ook zo.

    HappyBoompje schreef:
    (...)

    ze kregen 1 min om te praten, en tsjahh.. Pech (aa)


    1 minuut?

    0_o.

    -zwijgt-.

    HappyBoompje schreef:
    (...)

    ze kregen 1 min om te praten, en tsjahh.. Pech (aa)

    je zit gewoon een beetje zielig te doen met je: ooooh ik voel me zo verraden.. ik voel me zo kut..
    maar je geeft ze niet eens een kans om het goed te maken. volgens mij geniet je wel een beetje van de situatie hm? lekker veel aandacht zo. kan me niet schelen dat je nu slachtoffer en 'zielig' bent, je gedrag is nu gewoon kinderachtig


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.