hahaha inderdaad, ik loop toevallig voorbij met hun boek onder mijn arm en kijk dan eens naar het boek en hen, dan zeg ik " he, aren't you one direction?' da nbeginnen ze te lachen en zeggen yeah. dna vraag ik van oh teken dit boek een keertje en dan doen die da ,beginnen we ene babbeltje en vragen ze waar ik vandan kom begin ik over Belgie en ook over nederland en dan zeggen ze oh we komen zo snel mogelijk hahaha ik zie het al voor me ^^
hahahaha ik ga ook altijd alles al bedenken van, ja wat als dit zou gebeuren.
If you spread your wings, you can fly away with me.
hahaha inderdaad, ik loop toevallig voorbij met hun boek onder mijn arm en kijk dan eens naar het boek en hen, dan zeg ik " he, aren't you one direction?' da nbeginnen ze te lachen en zeggen yeah. dna vraag ik van oh teken dit boek een keertje en dan doen die da ,beginnen we ene babbeltje en vragen ze waar ik vandan kom begin ik over Belgie en ook over nederland en dan zeggen ze oh we komen zo snel mogelijk hahaha ik zie het al voor me ^^
En dan krijg je hun telefoonnummers en dan kan je ze bezoeken wanneer ze hier zijn en dan kan je ons meenemen.
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''
riverdale schreef:
(...)hahahaha ik ga ook altijd alles al bedenken van, ja wat als dit zou gebeuren.
jaa inderdaad en als hedan echt zo zou zijn dan sta ik daar als een verlegen meisje, ik bne in het begin echt te verlegen dus dan moeten zij beginnen praten ^^ hahaha
elleun schreef:
ja ik luister op internet maar daar heb je der superveel? ik heb gewoon eentje aangeklikt mwhaha xd. is nu zo'n liedje van: not over you fzo op ?
Ja, heb 'm net aangedaan ja. Dat is 'm.
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''