• 5 boys, 1 dream, 1 band, ONE DIRECTION




    WE GOT AN ONE DIRECTION INFECTIONand yeah, we lik it


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 10:42 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Willen jullie mijn nieuwe story lezen? (':
    Il tour romantico ~`Louis Tomlinson


    Ivar Oosterloo.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    hahaha inderdaad, ik loop toevallig voorbij met hun boek onder mijn arm en kijk dan eens naar het boek en hen, dan zeg ik " he, aren't you one direction?' da nbeginnen ze te lachen en zeggen yeah. dna vraag ik van oh teken dit boek een keertje en dan doen die da ,beginnen we ene babbeltje en vragen ze waar ik vandan kom begin ik over Belgie en ook over nederland en dan zeggen ze oh we komen zo snel mogelijk hahaha ik zie het al voor me ^^
    hahahaha ik ga ook altijd alles al bedenken van, ja wat als dit zou gebeuren.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    hahaha inderdaad, ik loop toevallig voorbij met hun boek onder mijn arm en kijk dan eens naar het boek en hen, dan zeg ik " he, aren't you one direction?' da nbeginnen ze te lachen en zeggen yeah. dna vraag ik van oh teken dit boek een keertje en dan doen die da ,beginnen we ene babbeltje en vragen ze waar ik vandan kom begin ik over Belgie en ook over nederland en dan zeggen ze oh we komen zo snel mogelijk hahaha ik zie het al voor me ^^


    En dan krijg je hun telefoonnummers en dan kan je ze bezoeken wanneer ze hier zijn en dan kan je ons meenemen. (A)


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    hahaha inderdaad, ik loop toevallig voorbij met hun boek onder mijn arm en kijk dan eens naar het boek en hen, dan zeg ik " he, aren't you one direction?' da nbeginnen ze te lachen en zeggen yeah. dna vraag ik van oh teken dit boek een keertje en dan doen die da ,beginnen we ene babbeltje en vragen ze waar ik vandan kom begin ik over Belgie en ook over nederland en dan zeggen ze oh we komen zo snel mogelijk hahaha ik zie het al voor me ^^


    Of ze gaan je ontvoeren!:Y)


    There is nothing more badass than being yourself

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Of ze gaan je ontvoeren!:Y)


    hahah daar zou ik geen probleem mee hebben hahaha


    i'm broken, do you hear me.

    Nog 10 minuten!


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    nog 9 minuten en dan spam tijd!


    What's so bad about being different?

    ChaeRim schreef:
    (...)

    En dan krijg je hun telefoonnummers en dan kan je ze bezoeken wanneer ze hier zijn en dan kan je ons meenemen. (A)


    ofcourse, dan merken ze plots van huh ze is een fan met een hele groep hahahaha


    i'm broken, do you hear me.






    It does not do to dwell on dreams and forget to live.

    riverdale schreef:
    (...)hahahaha ik ga ook altijd alles al bedenken van, ja wat als dit zou gebeuren.


    jaa inderdaad en als hedan echt zo zou zijn dan sta ik daar als een verlegen meisje, ik bne in het begin echt te verlegen dus dan moeten zij beginnen praten ^^ hahaha


    i'm broken, do you hear me.

    hahaha ik luister nu al naar 538:P


    What's so bad about being different?

    8 minuten


    we're beautiful and dirty rich

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    ofcourse, dan merken ze plots van huh ze is een fan met een hele groep hahahaha


    Daarom! En dan worden we 1 hele grote vriendengroep. =D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ja ik luister op internet maar daar heb je der superveel? ik heb gewoon eentje aangeklikt mwhaha xd. is nu zo'n liedje van: not over you fzo op ?


    we're beautiful and dirty rich

    elleun schreef:
    ja ik luister op internet maar daar heb je der superveel? ik heb gewoon eentje aangeklikt mwhaha xd. is nu zo'n liedje van: not over you fzo op ?


    Ja, heb 'm net aangedaan ja. Dat is 'm.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''