• 5 boys, 1 dream, 1 band, ONE DIRECTION




    WE GOT AN ONE DIRECTION INFECTIONand yeah, we lik it


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 10:42 ]


    i'm broken, do you hear me.

    riverdale schreef:
    (...)supervet ;o denk je dat je mag door de rellen enzo?


    opzich denk ik van wel, want ja je krijgt die kans niet elke dag maar het probleem gaat het werk zijn denk ik dan, willen jullie mee duimen? (a) hahaha <3


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    ik ben waarschijnlijk naar mijn werk als je terugkomt dus tot strakjes <333333333


    totstraks, werkzeee! X


    we're beautiful and dirty rich

    elleun schreef:
    ik moet NU gaan douchen anders ben ik voor 12 uur niet klaar. TOTZOO (:


    Tot zo! xx


    There is nothing more badass than being yourself

    ChelseaPayne schreef:
    oh een vriendin van me gaat morgen een weekend naar londen en normaal gingen haar stiefzus en broer ook mee maar die moge nniet meer van hun moeder door die rellen, nu vraagtze of ik mee ga. ik hoop dat ik mag en dat geregeld krijg op mijn werk ;oooooooooooooooooooo


    Hopelijk mag je! En voor als je mag en gaat; Hopelijk ga je 1D zien!

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 11:09 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    nu haat ik de postbode want hij is er nog niet (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Hopelijk mag je! En voor als je mag en gaat; Hopelijk ga je 1D zien!

    Jaa inderdaad, oh ik ben nu enorm blij en ik weet nog eens niet of ik mag of kan xd hahaha


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    opzich denk ik van wel, want ja je krijgt die kans niet elke dag maar het probleem gaat het werk zijn denk ik dan, willen jullie mee duimen? (a) hahaha <3
    haha tuurlijk <3 en omijngod straks ga je 1D zien, en je kan de teen now halen ahjgskldfgjsfh


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Weetje ik las op twitter dat die kerel die Artii speelt in Glee 1D heeft getweet, dus ik ging zijn account opzoeken en las dat hij het liedje leuk vindt.(H)


    There is nothing more badass than being yourself

    riverdale schreef:
    (...)haha tuurlijk <3 en omijngod straks ga je 1D zien, en je kan de teen now halen ahjgskldfgjsfh


    dan geef ik ze een link naar dit forum waar ze wat moeten achter laten, oh inderdaad oh ik begin al helemaal te dromen ^^


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)
    Jaa inderdaad, oh ik ben nu enorm blij en ik weet nog eens niet of ik mag of kan xd hahaha


    Ik zal voor je duimen.xx


    There is nothing more badass than being yourself

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    dan geef ik ze een link naar dit forum waar ze wat moeten achter laten, oh inderdaad oh ik begin al helemaal te dromen ^^
    haha ja dat snap ik, en het erge is; straks kan het niet geregeld worden, dat suckt dan echt hard.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    dan geef ik ze een link naar dit forum waar ze wat moeten achter laten, oh inderdaad oh ik begin al helemaal te dromen ^^


    Goed idee!xd


    There is nothing more badass than being yourself

    StylesSwag schreef:
    Weetje ik las op twitter dat die kerel die Artii speelt in Glee 1D heeft getweet, dus ik ging zijn account opzoeken en las dat hij het liedje leuk vindt.(H)
    ik snap niet hoe je het liedje niet leuk kan vinden, dan heb je denk ik poep in je oren?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik hoop dat als radio 538 het gaat draaien andere Nederlandse radio's het ook gaan draaien.(A)


    There is nothing more badass than being yourself

    riverdale schreef:
    (...)haha ja dat snap ik, en het erge is; straks kan het niet geregeld worden, dat suckt dan echt hard.


    inderdaad, dus ik ga proberen niet te hard te dromen, keep it real Chelsea, keep it real hahahahah


    i'm broken, do you hear me.