riverdale schreef:
(...)supervet ;o denk je dat je mag door de rellen enzo?
opzich denk ik van wel, want ja je krijgt die kans niet elke dag maar het probleem gaat het werk zijn denk ik dan, willen jullie mee duimen? (a) hahaha <3
ChelseaPayne schreef:
oh een vriendin van me gaat morgen een weekend naar londen en normaal gingen haar stiefzus en broer ook mee maar die moge nniet meer van hun moeder door die rellen, nu vraagtze of ik mee ga. ik hoop dat ik mag en dat geregeld krijg op mijn werk ;oooooooooooooooooooo
Hopelijk mag je! En voor als je mag en gaat; Hopelijk ga je 1D zien!
opzich denk ik van wel, want ja je krijgt die kans niet elke dag maar het probleem gaat het werk zijn denk ik dan, willen jullie mee duimen? (a) hahaha <3
haha tuurlijk <3 en omijngod straks ga je 1D zien, en je kan de teen now halen ahjgskldfgjsfh
If you spread your wings, you can fly away with me.
Weetje ik las op twitter dat die kerel die Artii speelt in Glee 1D heeft getweet, dus ik ging zijn account opzoeken en las dat hij het liedje leuk vindt.
StylesSwag schreef:
Weetje ik las op twitter dat die kerel die Artii speelt in Glee 1D heeft getweet, dus ik ging zijn account opzoeken en las dat hij het liedje leuk vindt.
ik snap niet hoe je het liedje niet leuk kan vinden, dan heb je denk ik poep in je oren?
If you spread your wings, you can fly away with me.