• 5 boys, 1 dream, 1 band, ONE DIRECTION




    WE GOT AN ONE DIRECTION INFECTIONand yeah, we lik it


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 10:42 ]


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    inderdaad, dus ik ga proberen niet te hard te dromen, keep it real Chelsea, keep it real hahahahah
    hahaha ik doe dat ook altijd hoor (: ik mag met school dit jaar ook naar londen, maar ik weet niet of 1D er op dat moment op is, en als jij nu gaat weet je zeker dat ze er zijn, dat is echt beter joh hahah.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)ik snap niet hoe je het liedje niet leuk kan vinden, dan heb je denk ik poep in je oren?


    Gadver!XD


    There is nothing more badass than being yourself

    riverdale schreef:
    (...)hahaha ik doe dat ook altijd hoor (: ik mag met school dit jaar ook naar londen, maar ik weet niet of 1D er op dat moment op is, en als jij nu gaat weet je zeker dat ze er zijn, dat is echt beter joh hahah.


    Ik ga naar Cambridge.:)


    There is nothing more badass than being yourself

    20 minuten!


    There is nothing more badass than being yourself

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Gadver!XD
    hahahahahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)hahaha ik doe dat ook altijd hoor (: ik mag met school dit jaar ook naar londen, maar ik weet niet of 1D er op dat moment op is, en als jij nu gaat weet je zeker dat ze er zijn, dat is echt beter joh hahah.


    hahaha ja, stel je voor dat ik ze dan echt zie. dan doe ik zo heel normaal en cooltjes daar tegen dan vragen ze mijn twitter en dan zien zo hoe een freak dat ik ben hahahaha. maar serieus als ik ze zie ga ik ze over ons allemaal aan spreken, dat ze MOETEN komen. Hahahaha


    i'm broken, do you hear me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    hahaha ja, stel je voor dat ik ze dan echt zie. dan doe ik zo heel normaal en cooltjes daar tegen dan vragen ze mijn twitter en dan zien zo hoe een freak dat ik ben hahahaha. maar serieus als ik ze zie ga ik ze over ons allemaal aan spreken, dat ze MOETEN komen. Hahahaha


    Yeah!xd Ik begin altijd te lachen als ik filmpjes kijk waarin de jongens fans ontmoeten die dan beginnen te huilen.XD


    There is nothing more badass than being yourself

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    hahaha ja, stel je voor dat ik ze dan echt zie. dan doe ik zo heel normaal en cooltjes daar tegen dan vragen ze mijn twitter en dan zien zo hoe een freak dat ik ben hahahaha. maar serieus als ik ze zie ga ik ze over ons allemaal aan spreken, dat ze MOETEN komen. Hahahaha
    hahahaha ik zou echt helemaal flippen als ik ze zou zien serieus (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Hoi(nerd)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Yeah!xd Ik begin altijd te lachen als ik filmpjes kijk waarin de jongens fans ontmoeten die dan beginnen te huilen.XD
    ik denk niet dat ik zou huilen hahaha, ik sta daar eerder en ik weet niet wat ik moet zeggen (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    hahaha ja, stel je voor dat ik ze dan echt zie. dan doe ik zo heel normaal en cooltjes daar tegen dan vragen ze mijn twitter en dan zien zo hoe een freak dat ik ben hahahaha. maar serieus als ik ze zie ga ik ze over ons allemaal aan spreken, dat ze MOETEN komen. Hahahaha


    Ja, dat is echt beter dan gaan gillen, vooral als ze alleen en ''undercover'' zijn hoor, straks verpest je, je kans nog. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    riverdale schreef:
    (...)hahahaha ik zou echt helemaal flippen als ik ze zou zien serieus (:


    ik ook hahaha ik flipte albij hun stemmen gisteren bij het interview xd hahaa


    i'm broken, do you hear me.

    Snickers schreef:
    Hoi(nerd)
    Hoi (cat)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    sorryy mijn laptop viel uit-.-
    dus ik ben er weer(:


    What's so bad about being different?

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Ja, dat is echt beter dan gaan gillen, vooral als ze alleen en ''undercover'' zijn hoor, straks verpest je, je kans nog. x'D


    inderdaad, oh ik zie het al helemaal zitten eh, ik zou er wel mee inzitten moest het nu niet door gaan hahaha xd


    i'm broken, do you hear me.