• 5 boys, 1 dream, 1 band, ONE DIRECTION




    WE GOT AN ONE DIRECTION INFECTIONand yeah, we lik it


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 10:42 ]


    i'm broken, do you hear me.

    NeedYouNow schreef:
    sorryy mijn laptop viel uit-.-
    dus ik ben er weer(:


    Welkom!


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    whahah mijn hart sloeg al dubbel, toen we een Niall look-a-like in het zwembad zagen. ;p


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Ja, dat is echt beter dan gaan gillen, vooral als ze alleen en ''undercover'' zijn hoor, straks verpest je, je kans nog. x'D
    hahaha inderdaad, straks sta je daar zo keihard te gillen voor hun neus, dan denken hun ook; whatthefack is dat voor iemand.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)hahaha inderdaad, straks sta je daar zo keihard te gillen voor hun neus, dan denken hun ook; whatthefack is dat voor iemand.


    Ja en dan hoort iedereen 't en dan komen al die andere fangirls te voorschijn en heb je geen kans meer om met ze te praten. x'D
    Maar jij gaat toch ook naar Londen met school? Ga je ook in Oktober? ;o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    JoyceStyles schreef:
    whahah mijn hart sloeg al dubbel, toen we een Niall look-a-like in het zwembad zagen. ;p


    hihi niall look a likes zijn leuuuk(aa)
    alleen de echte is het allerleukst:P


    What's so bad about being different?

    riverdale schreef:
    (...)ik denk niet dat ik zou huilen hahaha, ik sta daar eerder en ik weet niet wat ik moet zeggen (:


    Ja, ik denk dat ik dan iets doms ga zeggen.xd


    There is nothing more badass than being yourself

    ben niet gaan douchen, haalde het anders niet!


    we're beautiful and dirty rich

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Ja, dat is echt beter dan gaan gillen, vooral als ze alleen en ''undercover'' zijn hoor, straks verpest je, je kans nog. x'D


    Je moet nooit gaan gillen, maar gewoon zachtjes praten. Als je gaat gillen komen er allemaal andere fans en dan kun je niet gewoon oog in oog praten.;)


    There is nothing more badass than being yourself

    elleun schreef:
    ben niet gaan douchen, haalde het anders niet!


    Nee, ik anders ook niet. x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    hihi niall look a likes zijn leuuuk(aa)
    alleen de echte is het allerleukst:P

    hahaah dat klopt ;p


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Je moet nooit gaan gillen, maar gewoon zachtjes praten. Als je gaat gillen komen er allemaal andere fans en dan kun je niet gewoon oog in oog praten.;)


    Daarom! x'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    riverdale schreef:
    (...)hahaha inderdaad, straks sta je daar zo keihard te gillen voor hun neus, dan denken hun ook; whatthefack is dat voor iemand.


    hahaha inderdaad, ik loop toevallig voorbij met hun boek onder mijn arm en kijk dan eens naar het boek en hen, dan zeg ik " he, aren't you one direction?' da nbeginnen ze te lachen en zeggen yeah. dna vraag ik van oh teken dit boek een keertje en dan doen die da ,beginnen we ene babbeltje en vragen ze waar ik vandan kom begin ik over Belgie en ook over nederland en dan zeggen ze oh we komen zo snel mogelijk hahaha ik zie het al voor me ^^


    i'm broken, do you hear me.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Ja en dan hoort iedereen 't en dan komen al die andere fangirls te voorschijn en heb je geen kans meer om met ze te praten. x'D
    Maar jij gaat toch ook naar Londen met school? Ga je ook in Oktober? ;o
    nee volgens mij ga ik pas in februari ofzo... dan is het altijd reisweek bij ons op school, maar ik weet niet zeker of het februari is, ik zou het wel even op.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    (...)nee volgens mij ga ik pas in februari ofzo... dan is het altijd reisweek bij ons op school, maar ik weet niet zeker of het februari is, ik zou het wel even op.


    Jammer. :/


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    StylesSwag schreef:
    (...)

    Ja, ik denk dat ik dan iets doms ga zeggen.xd


    jaa eh, ik sta daar dan zo stil, gapend en verlegen waarschijnlijk xd hahaha


    i'm broken, do you hear me.