• Iemand fan van McFly? (Heb nood aan fangirling tegen andere mensen over hun ;p)

    Als je ze niet kent, hier is een clipje:

    Ik ken ze wel. Maar vind dat ze geen leuke liedjes maken :$


    It does not do to dwell on dreams and forget to live.

    I fucking love McFLY _O_
    Ik vind ze echt geweldig haahah


    As travars

    Grimshaw schreef:
    I fucking love McFLY _O_
    Ik vind ze echt geweldig haahah


    Danny! Ohmygod, my favourite (a')

    Vroeger waren ze véél leuker, nu zijn ze gewoon een of ander popbandje geworden, like One Direction ofzo. :')


    wth.

    Cavanaugh schreef:
    (...)
    Danny! Ohmygod, my favourite (a')


    hahah ook al is Dougie my fave, ik vind Danny ook echt geweldig. En zijn lach is aanstekelijk 8D


    As travars

    Mayfly schreef:
    Vroeger waren ze véél leuker, nu zijn ze gewoon een of ander popbandje geworden, like One Direction ofzo. :')

    Nou.. ze doen nog steeds even raar.. Je kan volgens mij niet verwachten dat ze hetzelfde blijven. Ze zijn ook al ouder ;D

    Grimshaw schreef:
    (...)

    hahah ook al is Dougie my fave, ik vind Danny ook echt geweldig. En zijn lach is aanstekelijk 8D

    Die van Tom dan xd

    Mayfly schreef:
    Vroeger waren ze véél leuker, nu zijn ze gewoon een of ander popbandje geworden, like One Direction ofzo. :')


    Ik ben het over de muziek met je eens (al vind ik de nieuwe CD nog steeds wel leuk), maar als personen zijn ze nog steeds hetzelfde :9~


    As travars

    Cavanaugh schreef:
    (...)
    Nou.. ze doen nog steeds even raar.. Je kan volgens mij niet verwachten dat ze hetzelfde blijven. Ze zijn ook al ouder ;D


    Nee, nee, de personen zijn nog steeds even leuk (Dougie is geweldig :3), dat is het niet, haha (: Ik bedoel hun muziek. Mijn muzieksmaak neigt meer naar rock en dus vind ik de muziek die ze nu maken niet zo leuk meer. Maar ach, ja, je hebt gelijk. Niets blijft ooit hetzelfde. :')


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Nee, nee, de personen zijn nog steeds even leuk (Dougie is geweldig :3), dat is het niet, haha (: Ik bedoel hun muziek. Mijn muzieksmaak neigt meer naar rock en dus vind ik de muziek die ze nu maken niet zo leuk meer. Maar ach, ja, je hebt gelijk. Niets blijft ooit hetzelfde. :')

    Oh ja tuurlijk, de muziek is wel veranderd ja ;D Maar vroeger waren ze inderdaad meer Rock en ik had het toen al meer voor pop zoals nu. Het was eigenlijk een grote uitzondering dat ik plots alleen voor hun naar rock luisterde ;D

    Cavanaugh schreef:
    (...)
    Die van Tom dan xd


    Die ook hahaha. Ik moet echt elke keer weer lachen om dat filmpje :')


    As travars

    Grimshaw schreef:
    (...)

    Die ook hahaha. Ik moet echt elke keer weer lachen om dat filmpje :')

    Heb je die al gezien waar ze een race doen met stuiterballen en Tom geen broek aan heeft? xd

    Cavanaugh schreef:
    (...)
    Heb je die al gezien waar ze een race doen met stuiterballen en Tom geen broek aan heeft? xd


    Geen idee, heb je een link? :'D Die wil ik zien (nerd)


    As travars

    Grimshaw schreef:
    (...)

    Geen idee, heb je een link? :'D Die wil ik zien (nerd)

    Cavanaugh schreef:
    (...)


    hahahaha omg geweldig _O_


    As travars