• Helemaal niet nodig.

    Illuminati schreef:
    (...)
    Sommige mannen geilen op mini-tietjes. .______________.

    Persoonlijk snap ik niet wat daar geil aan kan zijn. Seks met een plank. Sorry als ik iemand voor de schenen schop, maar dat is mijn mening nu eenmaal.


    Bored.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Dat is zo :Y) Maar is het belangrijkste dat je er zelf mee tevreden bent. Met de meeste jongens zul je het niet je hele leven volhouden, maar met jezelf wel :P

    Oftewel: zolang ze niet zeurt dat haar borsten te groot of te klein zijn ben ik al heel tevreden :Y)

    Hmm, ik denk dat ik nu toch wel een goede jongen te pakken heb. Ik hoop het iig nog heel lang met hem uit te houden ;)

    En dear; vrouwen hebben altijd wel iets te zeuren over hun lichaam. Some things will never change.


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    (...)
    Hmm, ik denk dat ik nu toch wel een goede jongen te pakken heb. Ik hoop het iig nog heel lang met hem uit te houden ;)

    En dear; vrouwen hebben altijd wel iets te zeuren over hun lichaam. Some things will never change.


    Blijft zo dat de meesten met een aantal jongens uitgaan in hun leven, maar het met maar eentje de rest van hun leven uithouden :P Soms zelfs dat niet!

    Een jongen mag hopen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Orchideous schreef:
    Eh- overbodige accessoire.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik vind van die opgeblazen ballonen echt lelijk..
    Zij hadden misschien al vroeger grote borsten van hun eigen en dan moeten ze nog groter, waarom?
    Maar somige mensen heb bv een A cup of kleine borsten en voelen zich niet goedin hun vel, dan snap ik wel dat ze wat grotere borsten willen..


    Stop wishing, Start doing..

    Als ze gelukt zijn en geen balonnen dan vind ik niet dat je het erg ziet. Mij maakt het niet uit wat die vrouwen met hun lichaam doen.


    All I have in life, is my imagniation.

    Vet mooi haha:3


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Lelijk


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Als je tieten laat verkleinen zijn ze dan ook nep?

    Zolang het niet te overdreven wordt moet het kunnen


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik vind ze hoerachtig staan.


    You're beautiful.

    Jeeez, (de meesten van) jullie denken wel aan het stereotype. Ik wed dat jullie vast wel eens iemand met nepborsten hebben gezien en dat het niet is opgevallen.
    Ik heb er niks op tegen, maar ik denk niet dat je er niet gelukkiger van wordt.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Kitchener schreef:
    Hoerachtig?


    Ivar Oosterloo.



    Lelijk.

    Mijn oma had borstimplantaten omdat ze anders nog minder dan AA had.

    Ik ben er niet tegen, zolang het er maar niet overdreven uit ziet, en ja niet opgepompt is. Vaak zien mensen bij plastische chirurgie vaak van die mensen die oranje zijn van de foundation met opgepompte tieten en roze strakke niemendalletjes aan. Maar er zijn ook fatsoenlijke mensen die gewoon misschien een cup meer willen,
    Dus voor mij ligt het echt aan de persoon zelf, en de situatie.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 9:29 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Fake:Y)
    Wees toch eens blij met je lichaam?
    Een B-/C-cup is toch al mooi?


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D