• Komt net van de kapper en er zo'n 20 cm af :Y)
    Het was wel nodig voor de puntjes ( lange puntjes idd maar mijn haar kon niet droger zijn ) en het is zo kooooort ;p
    Zijn jullie onlangs naar de kapper geweest of gaan jullie nog ? :Y)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 14:33 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik ga pas weer in november. Ik ben in april geweest en heb het toen kort geknipt en daar heb ik zo'n spijt van. Nu is mijn haar weer over mijn schouders, maar ik wacht nog een paar maandjes


    Today will be Girl's Day party with you~

    heb je een foto ? & ik heb vorig jaar mijn haar van lang naar echt heel kort laten knippen. Die kapper vond het echt mooi. (:


    Save me from myself.

    Ja, pas nog en het is helemaal verklooooooot. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb er onlangs ook een stuk van mijn haar laten halen, dus ik weet hoe het voelt! :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ben 2 weken geleden geweest. M'n haar is weer lekker kort en weer in model. Achter heel kort opgeknipt en loopt naar voren in een punt, kan geen staart in. En ik heb het donker chocolade geverft


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik moet nog naar de kapper...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Foto?

    ik heb een jaar geleden ook 20 cm van me haar laten knippen maar toen was het echt lang, nu heb ik ook nog mooi lang haar, maar ik ga toch naar de kapper over een maand

    Al geweest, er is ook een stuk af bij mij.:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nee, 2 jaar geleden mijn haar helemaal kort (uitgerekt; 5 cm) laten knippen, nu ben ik het aan het laten groeien. Het is nu tot over mijn schouders.

    Volgens mij ben ik een maand geleden nog wel naar de kapper geweest? Maar toen heb ik alleen m'n lok bij laten knippen, verder hou ik het gewoon lekker lang, ik kom niet zo vaak bij de kapper dus ^^


    “Love is a contradiction.”

    Ohio schreef:
    heb je een foto ? & ik heb vorig jaar mijn haar van lang naar echt heel kort laten knippen. Die kapper vond het echt mooi. (:

    Ik ga vanavond proberen een foto te trekken (: Het voelt echt wel raar aan ;o


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Nope.. Myn kapper knipt altyd alleen maar de puntjes. anders word ik kwaad ;p

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 15:04 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Morgen! ;D gaat een kléín stukje vanaf (niet meer dan 5cm, dat ga ik eisen ;D) en het wordt weer bruin. Het is wel weer hard nodig, mn haar doet dood.


    Destroy what destroys you.

    Lightproof schreef:
    Nope.. Myn kapper knipt altyd alleen maar de puntjes. anders word ik kwaad ;p


    It's going to be difficult, but not impossible.