Helemaal niet nodig.
-
10 aug 2011 - 21:3910 aug 2011 - 22:56
Waarom gelijk hoerachtig?
Stel je hebt AA, dan snap ik wel dat je voor een grotere maar gaat.
Boobs will make you look more like a woman!Here & Now
10 aug 2011 - 22:57Masai schreef:
Waarom gelijk hoerachtig?
Stel je hebt AA, dan snap ik wel dat je voor een grotere maar gaat.
Boobs will make you look more like a woman!
oneensBananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
10 aug 2011 - 22:59Als mensn er gelukkiger vn wordn , best (:
maar niet vr mij.I'm in love with cities I've never been to and people I never met.
10 aug 2011 - 23:07grapefruit schreef:
(...)
oneens
Vormen als borsten en een kont maken je echt wel vrouwelijker hoor. =')ars moriendi
10 aug 2011 - 23:12Hoerachtig
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
10 aug 2011 - 23:23als het jezelf nou gelukkiger maakt, doe wat je wilt, het is je eigen leven..
10 aug 2011 - 23:2610 aug 2011 - 23:32Nodig indien de natuur je niet schenkt waar je lichaam recht op heeft
Bored.
10 aug 2011 - 23:33Tortuga schreef:
(...)
Vormen als borsten en een kont maken je echt wel vrouwelijker hoor. =')
C'est vrai. En laten we heel eerlijk wezen. Iedere man heeft liever een C cup in zijn handen dan een AA cupjeBored.
10 aug 2011 - 23:37DarkPassion schreef:
(...)
C'est vrai. En laten we heel eerlijk wezen. Iedere man heeft liever een C cup in zijn handen dan een AA cupje
Nee joh, dat maakt helemaal niks uit
*neus groeit een meter*
Kleine borsten zijn niet lelijk, maar als ze goed in verhouding zijn met de rest van het lichaam is het een stuk mooier (te groot is ook lelijk)quidquid excusatio prandium pro
10 aug 2011 - 23:38Onnodig, hoerig.
Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.
10 aug 2011 - 23:4010 aug 2011 - 23:40DeSlenderman schreef:
(...)
Nee joh, dat maakt helemaal niks uit
*neus groeit een meter*
Kleine borsten zijn niet lelijk, maar als ze goed in verhouding zijn met de rest van het lichaam is het een stuk mooier (te groot is ook lelijk)
Dat is waar. Kijk naar Lola Ferrari. Ieuw -kriebels-
Je borsten moeten inderdaad bij je lichaam passen. Als ze dat niet doen, zoals bij mij, kan een borstvergroting of verkleining een optie zijnBored.
10 aug 2011 - 23:40DarkPassion schreef:
(...)
C'est vrai. En laten we heel eerlijk wezen. Iedere man heeft liever een C cup in zijn handen dan een AA cupje
Sommige mannen geilen op mini-tietjes. .______________.Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
10 aug 2011 - 23:43DarkPassion schreef:
(...)
Dat is waar. Kijk naar Lola Ferrari. Ieuw -kriebels-
Je borsten moeten inderdaad bij je lichaam passen. Als ze dat niet doen, zoals bij mij, kan een borstvergroting of verkleining een optie zijn
Dat is zo Maar is het belangrijkste dat je er zelf mee tevreden bent. Met de meeste jongens zul je het niet je hele leven volhouden, maar met jezelf wel
Oftewel: zolang ze niet zeurt dat haar borsten te groot of te klein zijn ben ik al heel tevredenquidquid excusatio prandium pro