• Sorry dat het in het Engels is geschreven.

    The Prince cupped her face. 'I made a deal. I can't see you hurt. Sometimes. you have to do somethings you don't want, but if that means keeping you alive-' his breath got caught in his throught, as his dark eyes locked with the sad emerald ones miles away from him. 'This is what I got to do.'

    'You should've got let me go,' she whispered lost.

    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ __ _ _

    Millicent- has no clue who she really is. She is not the evil fairy that people call her, at all, the little girl saves frogs and ravens from their deaths. The little girl sings like a princess and has the looks of an innocent little girl. Her only company that really understands the girl is a small black raven.

    Millicent her life changed the day she broke the curse of the Raven Prince. He was eightteen, that meant he could leave the orphanage they lived all their lives. He took Millicent for an adventure, but the news about the Prince being found, was responded with the knights of the King and Queen's army chasing them through the land.

    Sorry, ik was het vergeten door te kijken. Soms gebeurd dat.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 22:31 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Nee, ik zou het niet lezen. En dan vooral omdat er ontzettend veel fouten in staan.


    From these ashes, I will rise

    Mairimis schreef:
    Nee, ik zou het niet lezen. En dan vooral omdat er ontzettend veel fouten in staan.


    Iets genuanceerder mag ook wel.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Mairimis schreef:
    Nee, ik zou het niet lezen. En dan vooral omdat er ontzettend veel fouten in staan.


    Misschien vraagt ze bij haar verhaal wel hulp in van de beta-readers, dit is alleen de samenvatting en een proloog.


    Physics is awesome

    Ik weet het niet, klinkt wel oké. Ik zou je wel aanraden in het Nederlands te schrijven, misschien dat je dat iets beter afgaat. Succes!


    Tijd voor koffie.

    laat maar


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik persoonlijk niet aangezien ik zo slecht in Engels ben dat mijn aandacht dan te snel afdwalen. Maar het lijkt me wel een leuk idee. (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mairimis schreef:
    Nee, ik zou het niet lezen. En dan vooral omdat er ontzettend veel fouten in staan.


    Sorry maar daar gaat het nu niet over. Het gaat of het idee goed is. Daarna komen de schrijffouten en daarvoor bestaan de beta-readers. Mierenneukerig gedoe ook.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou het niet lezen, maar dat is alleen omdat ik het genre niet leuk vind.

    Maar waarom wil je persee weten of andere het zouden lezen?
    Natuurlijk zijn lezers leuk mee genomen,- maar je schrijft toch voornamelijk voor jezelf?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Trouwens... nu ik mij wat meer op het engels concentreert zou ik het wel willen lezen
    Maar wel alleen als het Nederlands is :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik wil het verhaal ook in het Nederlands gaan schrijven, maar meestal schrijf ik het snel op in de taal waarin het idee mij op kwam.
    Waardoor ik de fouten pas zie als ik het al online heb gezet. Dus ik weet van mijzelf dat ik mijn teksten eerst moet checken.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Cipriano schreef:
    Ik wil het verhaal ook in het Nederlands gaan schrijven, maar meestal schrijf ik het snel op in de taal waarin het idee mij op kwam.
    Waardoor ik de fouten pas zie als ik het al online heb gezet. Dus ik weet van mijzelf dat ik mijn teksten eerst moet checken.


    Aahh joh, maakt toch niet uit :) Het is belangrijker vind ik dat het verhaal goed in elkaar steekt dan de spelling en de grammatica, want iedere idioot kan de Engelse spelling en grammatica leren, maar er zijn slechts weinigen die echt een goed en boeiend verhaal kunnen schrijven. Ik vind het veel belangrijker in deze fase dat je een goed verhaal kunt schrijven, hoewel goede spelling en grammatica in het echte werk wel een verplichting zijn.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    dat weet ik en daarom doe ik ook mijn best.
    Ik moet niet vergeten dat ik maar tot mijn achtste Engels heb moeten spreken en dat school niet echt veel aan Engels doet.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Cipriano schreef:
    dat weet ik en daarom doe ik ook mijn best.
    Ik moet niet vergeten dat ik maar tot mijn achtste Engels heb moeten spreken en dat school niet echt veel aan Engels doet.


    Klopt, ik vind dat scholen ook belachelijk weinig aan engels doen, als je echt goed Engels wilt leren spreken dan moet je dat jezelf voornamelijk aanleren, lijkt het vaak wel. Natuurlijk zorgt school voor een aardige basis, maar het is gewoon niet goed genoeg vind ik.

    Maar blijf je best doen en geef nooit op in het schrijven, want dan kom je er wel. :)
    Schrijven is voornamelijk leren, leren van de fouten die je maakt, want zo ontwikkel je jezelf steeds.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    I'm sorry, ik vatte dit al op als een soort proloog. Ik dacht dat ze dit dus ook serieus zo online zou zetten. Het spijt me dat ik je verkeerd begreep.

    Dan nu wat onderbouwender commentaar: Ik snap niet zo goed waar het verhaal over gaat. Is het een fantasy of is het allemaal 1 grote metafoor? Het klinkt interessant en bizar tegelijkertijd. Als het een fantasy is, zou ik wel het deel van het weeshuis weglaten. Ik vind dat wat afgezaagd, maar dat is misschien meer persoonlijke smaak.


    From these ashes, I will rise

    Dit moest een soort van samenvatting voorstellen.

    De proloog vertaal ik morgen, want die heb ik enkel in het Engels staan.

    Dank je wel voor je commentaar. Ik vind het hard, maar ik kan er van leren.

    Het verhaal heb ik een beetje in elkaar zitten flansen omdat ik Doornroosje aan het kijken was en net Cinder had gelezen, dus ik wilde kijken of ik met de zogenaamde dochter van Maleficent wat kon. Toen viel mij de raaf op en heb ik daar wat mee gedaan. Het is dus een soort van Disney off-spin met deels Disney en deels eigen personages.

    over dat weeshuis, dat kan ik wel veranderen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague