• Helemaal niet nodig.

    Fellatio schreef:
    Zolang ze niet te groot zijn en er natuurlijk uit zien [alsof je er nooit 1 heb gehad] vind ik ze wel ok. maar ik zou et nooit doen.


    All I wanna do is lose control

    Tranquillity schreef:
    Ze staan als opgeblazen ballonnen, dus helemaal NIET mooi.
    Ik vind ze echt afschuwelijk


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Romeo schreef:
    Als het je gelukkig maakt; maar onnodig.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb er niets tegen, zolang het mooi blijft en het er niet te nep uit ziet. (:


    And in that moment, we were infinite.

    They are totally fucked up (joehoe)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 22:02 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ze kunnen soms zo'n gigantische boost aan iemand haar zelfvertrouwen geven, dat ik er helemaal niks tegen heb. Kijk, als je een C hebt en een D wilt, dan gaat het me iets te ver, maar over het algemeen vind ik het niet raar als iemand ze heeft. Als ze zich er zelf comfortabel mee voelt en het diegene net dat kleine beetje extra zelfvertrouwen heeft, dan is het het waard, toch?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Tranquillity schreef:
    Ze staan als opgeblazen ballonnen, dus helemaal NIET mooi.
    Ik vind ze echt afschuwelijk


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Uneventful schreef:
    Hun leven, al vind ik de neppe wel mooier dan de echte. ^^


    comfort in c h a o s

    Ecanus schreef:
    Ze kunnen soms zo'n gigantische boost aan iemand haar zelfvertrouwen geven, dat ik er helemaal niks tegen heb. Kijk, als je een C hebt en een D wilt, dan gaat het me iets te ver, maar over het algemeen vind ik het niet raar als iemand ze heeft. Als ze zich er zelf comfortabel mee voelt en het diegene net dat kleine beetje extra zelfvertrouwen heeft, dan is het het waard, toch?


    Hmh, wel mooi gezegd. (cat)

    Grote boobies! :9~


    quidquid excusatio prandium pro

    Onnatuurlijk natuurlijk.
    Ugly and fake.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hmm, ik weet niet. Ik vind het redelijk idioot om te doen als je het enkel wil omdat 'iedereen' dat doet.
    Ik ben er wel voor als je er jezelf gelukkiger mee maakt, maar het moet niet te extreem worden.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Tortuga schreef:
    Ze zijn zo opvallend en overduidelijk nep gewoon :W(joehoe)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Soms is het mooi. Als het "nodig" is. Dus als je echt niets heb, het ongelijk is of na een amputatie.
    Maar dit vind ik walgelijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kitchener schreef:
    Hoerachtig?