• Want mijn litteken doet pijn. Ja want Isabel (Brianstorm) heeft een litteken en als dat pijn doet zegt ze 'Voldemort' zoals Harry dat doet als zijn litteken pijn doet, dus doe ik het voor het gemak ook maar even. :-)
    Iig, ik ben twee weken geleden gebeten geweest door een hond en ik had een hechting in mijn arm en intussen is dat al goed genezen. Toen ik vanochtend wakker werd, deed het een beetje pijn en nu begint het eigenlijk meer en meer pijn te doen dus denk ik dat Voldemort terug is. (cat)
    Daar zit zo echt een verhard stukje onder mijn vel en dat is gewoon zo vile. Iew. :'D
    Hebben jullie ook littekens die pijn doen? :'D

    The Dark Mark op mijn pols kronkelt ook helemaal!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dazzles schreef:
    Ik heb wel littekens, maar die doen geen pijn. :'3


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Celestial schreef:
    Ik heb littekens. Maar die doen geen pijn gelukkig :3


    (Be)lieve in (you)rself

    Gelukkig niet :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb een litteken, maar doet geen pijn


    I love you Tim

    Ik heb een litteken op mijn voorhoofd, maar die jeukt enkel.


    Get outta my head!

    Ik heb een litteken bij mn neus ;D maar hij doet geen pijn.


    Destroy what destroys you.

    ik heb veel littekens maar die doen geen pijn:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dazzles schreef:
    Ik heb wel littekens, maar die doen geen pijn. :'3


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb geen littekens die pijn doen, maar serieus wel eentje in de vorm van een bliksemflits en dat heb ik dus niet zelf voor de lol gedaan. Ik was eens gevallen en toen had ik mijn knie opengehaald en nu zit er in die litteken een vorm van een bliksemflits >_<


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    grapefruit schreef:
    The Dark Mark op mijn pols kronkelt ook helemaal!

    O.o


    Cool, neat, swell -Cry

    O voldie is hier niet in de buurt hoor
    Mijn litteken doet geen pijn
    En hij zit nog op mijn voorhoofd ook :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."