• Dit is een Mededeling/uiting van Mijn Frustraties

    Blijkbaar zijn er hier heel veel mensen die perse hun niveau omhoog willen krijge:S
    & daarom maken ze nutteloze Topics Enkel en Alleen om hun niveau te verhogen...
    Ik ben dit een beetje beu,en ik ben niet de enige:)
    Degene die hun 'Ster' willen halen voor Topics, die moeten maar net zoals alle andere bij de gewone Topics hun Mening zeggen en Niet Speciaal daarvoor Topics Oprichten...
    Ik Klink miss 'zagerig' maark weet Zeker dat er Mensen mijn Mening Delen...

    Nuja,Deze Topics Zullen alsnog verwijdert worden door mij of Andere Moderators:D



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Vetgedrukte Letters^^)


    everybody needs a song.

    Mag Je Ook Gewoon Een Topics Openen Voor Met De Andere Te Praten Of Niej?


    I'm invisible.

    Als zij het leuk vinden mij maakt het niet uit =) Zo erg is dat toch niet? xd (K)

    Soms word ik er ook wel gek van, maar aan de andere kant is het soms ook wel gezellig. Behalve als er dan helemaal niks in hun topic staat xd

    Ik had 3 sterren en kon er vier krijgen als ik op het forum zou komen.

    Ik heb geen nutteloze berichten gepost, alleen mijn mening wat vaker gegeven xD

    En ik heb 1 keer een verveel topic opgericht, maar dat was daarna al xD

    het gaat toch gwn om de gezelligheid denk ik


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jup met je eens :Y)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Uhu, ik ben het met je eens. Soms ben ik gewoon te lui om veel te schrijven en dan zever ik wat

    xD

    Het ligt eraan wat voor topic het is. Als het iets is van 'Typ Tokio Hotel met je neus/elleboog/oog/whatever', ja oké. Daar kijk ik niet eens naar.
    Maaarrr... als het gewoon een topic is om met elkaar ergens over te praten, dan vind ik het soms nog wel eens leuk.^^
    En zelf ben ik op het forum gegaan, omdat ik daar nog niet actief was. Mijn omhooggeschoten niveau was een leuke bijkomstigheid.^^ *grin*
    Goede topic, ik kan begrijpen dat je er gek van wordt.
    xXx


    FML

    het gaat toch gwn om de gezelligheid denk ik


    ja daar ben ik ook mee eens. ik vind sommige topic wel leuk en laat ik een berichtje achter.maar dat doe ik niet om een ster bij te krijgen.

    x-jes mii

    ik vind dat je heelemaal gelijk hebt:O!^^


    don't Worry...Be gay.

    Jullie snappen het volgens mij niet...:S
    het is gewoon zo dat de Topics worden opgericht enkel en alleen om het niveau omhoog te krijgen,en het zijn net deze Topics die mij irriteren...
    Ga dan wa meer bij de andere Topics Commenten
    ik krijg ook vaak berichten met als melding 'er is er weer eentje' dus ik ben niet de enige die ze zo irritant vind!
    ik vind het niet erg als ge gwn een Topic opstart en er wat praat,maar dingen als 'Klad hier maar wat zodat ge u 5 sterrren kunt halen' vind ik belachlijk,dat is wat ik daarmee bedoel!
    xx


    everybody needs a song.

    Ik vind dat je gelijk hebt, ik vind het ook zwaar iritant als mensen iets willen zeggen en dan zon doe dat ze gwoon een berichtje sturen per woord. Dus voor 1 zin 10 berichten posten:S


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Jullie snappen het volgens mij niet...:S
    het is gewoon zo dat de Topics worden opgericht enkel en alleen om het niveau omhoog te krijgen,en het zijn net deze Topics die mij irriteren...
    Ga dan wa meer bij de andere Topics Commenten
    ik krijg ook vaak berichten met als melding 'er is er weer eentje' dus ik ben niet de enige die ze zo irritant vind!
    ik vind het niet erg als ge gwn een Topic opstart en er wat praat,maar dingen als 'Klad hier maar wat zodat ge u 5 sterrren kunt halen' vind ik belachlijk,dat is wat ik daarmee bedoel!
    xx


    jh, toen er die topledenlijst was (die nu wel verwijderd is) was er ookal zn aantal nutteloze topics >.< zo van 'omtermeest posten'
    irritant!


    HaveFun!

    Groot gelijk, vind het ook irritant! Reageer er meestal niet eens op. Of ik moet me erg vervelen


    Why don't you break my heart

    gelukkig, iemand die het begrijpt!!
    Gaat op knietjes en met brave handjes bid ze tot u: "Thank God for your help!"


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.