• Want mijn litteken doet pijn. Ja want Isabel (Brianstorm) heeft een litteken en als dat pijn doet zegt ze 'Voldemort' zoals Harry dat doet als zijn litteken pijn doet, dus doe ik het voor het gemak ook maar even. :-)
    Iig, ik ben twee weken geleden gebeten geweest door een hond en ik had een hechting in mijn arm en intussen is dat al goed genezen. Toen ik vanochtend wakker werd, deed het een beetje pijn en nu begint het eigenlijk meer en meer pijn te doen dus denk ik dat Voldemort terug is. (cat)
    Daar zit zo echt een verhard stukje onder mijn vel en dat is gewoon zo vile. Iew. :'D
    Hebben jullie ook littekens die pijn doen? :'D

    ImmortalSoul schreef:
    Ik heb wel littekens, maar die doen geen pijn. :'3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb een litteken bij mijn enkel, en het voelt echt onprettig als je eraan zit, echt geen fijn gevoel.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    het oude litteken op me been doet soms pijn :]


    Shoganai i ne~

    Brianstorm schreef:
    Als ik je dan nog eens zie kunnen we samen een plan beramen om Voldemort te verslaan met behulp van onze littekentjes.

    Dat zouden we moeten kunnen doen!

    haha lol, ik maak altijd dezelfde opmerking als mijn litteken in mijn knieholte pijn doet :'D


    We can't spend our lives waiting to live.

    Halestorm schreef:
    (...)
    Dat zouden we moeten kunnen doen!

    Wauw moeilijke zin?

    Jonge, Voldemort is dood!


    I was an angel living in the garden of evil

    Lovelyxxx schreef:
    Jonge, Voldemort is dood!

    Jonge, Voldemort is herrezen!

    Ik heb een litteken waar Harry zijn litteken heeft, maar die van mij doet gelukkig geen pijn (krul)


    You move me ......... Kurt

    Ik heb op mijn voorhoofd trouwens ook een litteken van twee voortanden. Maar dat zie je nog maar heel slecht en dat doet geen pijn omdat dat nooit genaaid is. (krul)

    Ik heb een litteken op mijn voorhoofd dat wel eens pijn durft te doen, dàn voel ik me pas echt een brilsmurf


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb nooit last van mijn littekens .a


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ImmortalSoul schreef:
    Ik heb wel littekens, maar die doen geen pijn. :'3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ik heb een megalitteken dat soms jeukt :3


    Hello.

    Dazzles schreef:
    Ik heb wel littekens, maar die doen geen pijn. :'3