• man dit wordt gwn eng!

    ik heb zeg maar een soort gave.
    Ik zie de toekomst. Ik lieg niet.
    Ik zie dingen die gaan gebeuren. Ik zie bv een beeld, van mijn familie die bij elkaar zitten. Heel stom maar dat komt uit en meestal wordt er dan iets belangrijks besproken
    Ik wist dat mijn ak lerares zwanger was. dat klopte en ik weet dat het een meisje wordt. Het is nog niet geboren maar ik weet het gwn.
    Ik zie dat in dagdromen of dromen, of gwn als ik aan het staren ben.

    Dit wordt steeds enger. Erger nog mijn moeder gelooft het niet! Die zegt dat ik teveel twilight lees!

    iemand tips, of het zelf meegemaakt, of ook een soor gave hebben??


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik krijg visioenen. Maar dan in een soort droom
    verwerkt,ik krijg de informatie niet letterlijk

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 17:03 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Sorry. Ik sluit niet uit dat dit mogelijk is, maar ik geloof het niet.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb dat niet. Ik kan soms wel 'geesten' horen praten, maar dan beveel ik ze te stoppen omdat ik het eng vind en ze luisteren dan ook wel.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Het klinkt heel lelijk en stom wat je nu vertelt, maar ik heb het raar genoeg zelf ook.


    Scream for mercy!

    Oh, daar beginnen we weer. Nu gaat half Quizzol weer zeggen dat ze dat ook hebben ¬¬


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Teveel Twilight, lol.
    Maar ik geloof niet in zulke dingen. Weetniet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Thingies schreef:
    Oh, daar beginnen we weer. Nu gaat half Quizzol weer zeggen dat ze dat ook hebben ¬¬


    Sommige mensen hebben dat ook. Maar ik denk niet
    dat heel Quizlet gaat zeggen,'ik heb dat ook'.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mijn moeder heeft ook zoiets, ze droomde een keer dat er een aardbeving was in Engeland. Normaal komen daar geen aardbevingen, en verrek de dag erna was het ook nog echt zo. Ook in de auto, toen ze ineens dacht dat ze een kennis van ons zometeen tegen zou komen, en even later stond ie aan de rand van de weg..

    Ook kan ze aan mensen voelen of ze verdrietig ofzo zijn. Echt apart :'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Virgo schreef:
    (...)

    Sommige mensen hebben dat ook. Maar ik denk niet
    dat heel Quizlet gaat zeggen,'ik heb dat ook'.
    Dan moet je de oude topics over geesten eens bekijken. Meer dan de helft ziet ook geesten. Bullshit.


    I live for the applause, you will die for it.

    Virgo schreef:
    Ik krijg visioenen. Maar dan in een soort droom
    verwerkt,ik krijg de informatie niet letterlijk


    ik dus wel. letterlijk. hetzelfde beeld. dezelfde personen, dezelfde houding, dezelfde kleren, hetzelfde gezegd


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Lavender schreef:
    (...)

    ik dus wel. letterlijk. hetzelfde beeld. dezelfde personen, dezelfde houding, dezelfde kleren, hetzelfde gezegd



    Ah. Ik droomde ooit voor de dag dat een jongen mij
    duwde dat diezelfde mij duwde op hetzelfde plek,
    maar dan verergert. In die droom brak ik mijn ruggengraat doordat ik achteroverviel.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Joker schreef:
    (...)Dan moet je de oude topics over geesten eens bekijken. Meer dan de helft ziet ook geesten. Bullshit.


    Ohja. Geen idee of geesten bestaan.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virgo schreef:
    (...)


    Ah. Ik droomde ooit voor de dag dat een jongen mij
    duwde dat diezelfde mij duwde op hetzelfde plek,
    maar dan verergert. In die droom brak ik mijn ruggengraat doordat ik achteroverviel.


    das lastig uit alles opmaken wat er gebeurd, bij mij is het dus letterlijk


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Thingies schreef:
    Oh, daar beginnen we weer. Nu gaat half Quizzol weer zeggen dat ze dat ook hebben ¬¬


    Jep, here we go again..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wow, best bizar.
    Mijn moeder heeft visioenen in haar dromen. Alleen word er door middel van iets uitgelegt wat er staat te gebeuren. En het komt altijd uit ;D