• Stiekem begin ik me nu toch wel te ergeren aan al die verhalen zonder omschrijving. Ik snap ook dat een stukje songtekst mooier staat (of een quote uit je verhaal), maar het is nogal irritant als je verhalen zoekt.
    Want zelfs als je besluit het eerste hoofdstuk te lezen, kun je vaak nog niet helemaal opmaken waar het verhaal precies over gaat.
    Ben ik de enige met deze mening (en word ik dus gek >~<), of zijn er mensen die deze mening met mij delen?


    Am I gay? I am ecstatic!

    Mee eens, maar ik ben zelf echt heel slecht in het maken van zulke omschrijvingen. Ze klinken altijd óf heel cliché óf ze vertellen meteen al hoe het verhaal gaat eindigen, wat ik dus niet wil...
    Wel irritant trouwens dat heel veel mensen dezelfde songteksten gebruiken. Ik heb zo'n liedje van Demi Lovato (Skyscraper ofzo?) al heel vaak voorbij zien komen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Anitaaa schreef:
    Haha, zo iets spreekt meer aan, maar als je echt wilt weten waarover het gaat is het inderdaad irritant. Dan kom je na 50 delen te weten dat het een of andere slijmerige lovestory is over zo'n vies mens. 8D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    WEAREYOUNG schreef:
    Vind ik ook. :3 Maar ik lees altijd maar verhalen van bepaalde schrijvers die goed schrijven en dan lees ik het zowieso of het nou duidelijk is of niet. (krul)

    dat, & ja, ik vind zo'n omschrijving ook moeilijk om te schrijven, dus ik neem ook meestal gewoon een quote van iets. :3


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    (...)
    dat, & ja, ik vind zo'n omschrijving ook moeilijk om te schrijven, dus ik neem ook meestal gewoon een quote van iets. :3

    Als het een duidelijke quote is (of misschien meerdere), en ik er toch de lijn van het verhaal uit kan halen, heb ik daar geen problemen mee. Ik vind vooral de omschrijvingen irritant waar ik het überhaupt niet uit op kan maken.


    Am I gay? I am ecstatic!

    Anitaaa schreef:
    Haha, zo iets spreekt meer aan, maar als je echt wilt weten waarover het gaat is het inderdaad irritant. Dan kom je na 50 delen te weten dat het een of andere slijmerige lovestory is over zo'n vies mens. 8D


    I feel guilty after every bite I take.

    Dat heb ik ook wel ja..
    Maar ik lees tegenwoordig bijna alleen maar One Direction, en als die geen omschrijving heeft ga ik het lezen en zie ik van zelf wel waar het over gaat..
    x


    Ivar Oosterloo.

    Ik doe het soms ook, omdat de omschrijving suckish zou zijn en een quote of gedicht mooier zou staan.
    En mensen kunnen het gewoon aan mij vragen als ze een uitleg willen van te voren (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik gebruik altijd twee zinnen waaruit je een beetje kan opmaken waar het over gaat. Een hele lap tekst als inleiding vind ik niks, het is veel leuker om er gaandeweg het verhaal achter te komen.


    -

    Ik zet er altijd een omschrijving bij, dat lijkt me wel zo handig ^^
    Anders weten mensen vaak niet waar het over gaat xd


    =

    Mee eens. Die lees ik zelf ook nooit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Anitaaa schreef:
    Haha, zo iets spreekt meer aan, maar als je echt wilt weten waarover het gaat is het inderdaad irritant. Dan kom je na 50 delen te weten dat het een of andere slijmerige lovestory is over zo'n vies mens. 8D


    They fell in love, didn't they?

    Ikzelf ben verschrikkelijk slecht in beschrijvingen maken en dus maak ik ze ook niet!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Privacy schreef:
    't Is niet dat ik het totaal niet kan uitzoeken. Er zijn er ook wel die de lyrics goed uitzoeken en een mooie cover maken. Die twee samen, plus een goede titel kunnen ook al veel vertellen over een verhaal. Maar soms is een omschrijving echt wel fijner.


    None but ourselves can free our minds.

    Eens, meestal lees ik ze dan ook niet.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Weltschmerz schreef:
    Soms kan je het ook afleiden uit de cover, als die er is.
    Maar ik snap je punt wel. (: