• Stiekem begin ik me nu toch wel te ergeren aan al die verhalen zonder omschrijving. Ik snap ook dat een stukje songtekst mooier staat (of een quote uit je verhaal), maar het is nogal irritant als je verhalen zoekt.
    Want zelfs als je besluit het eerste hoofdstuk te lezen, kun je vaak nog niet helemaal opmaken waar het verhaal precies over gaat.
    Ben ik de enige met deze mening (en word ik dus gek >~<), of zijn er mensen die deze mening met mij delen?


    Am I gay? I am ecstatic!

    Och, ik dacht dat ik de enige was.
    Die titel is dan attractive voor mij, wil de omschrijving lezen. En als ik zie dat het één of andere songtekst is of iets dat niet het verhaal omschrijft, trap ik het af. Als zij geen moeite doen om een klein uitlegje te geven, doe ik geen moeite om het te beginnen lezen. Als ik aan een verhaal wil beginnen en ik weet niet waarover het gaat zal ik het van het begin bijna niet snappen dus begin ik er gewoon niet aan!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Als je je er echt aan irriteert kun je ook gewoon aan de schrijver vragen waar 't over gaat, tenzij deze inactief is :3


    .

    Stiekem irriteer ik me eigen er ook aan,
    Maar toch doe ik het zelf ook, gewoon omdat iedereen het doet. Maar meestal zet ik er onder waar het ongeveer over gaat.
    Zeg maar:

    Songtekst


    Een verhaal over liefde, vertrouwen, oorlog en vriendschap.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Grimshaw schreef:
    Ja soms heb je dat inderdaad wel, maar als je er toch uit kan halen waar het over gaat kan het wel mooi zijn.


    I love you Tim

    Fountain schreef:
    Och, ik dacht dat ik de enige was.
    Die titel is dan attractive voor mij, wil de omschrijving lezen. En als ik zie dat het één of andere songtekst is of iets dat niet het verhaal omschrijft, trap ik het af. Als zij geen moeite doen om een klein uitlegje te geven, doe ik geen moeite om het te beginnen lezen. Als ik aan een verhaal wil beginnen en ik weet niet waarover het gaat zal ik het van het begin bijna niet snappen dus begin ik er gewoon niet aan!

    Ja, dat heb ik dus ook. Soms probeer ik het, omdat het er toch aantrekkelijk uitziet, maar als ik niet binnen twee hoofdstukken een idee krijg, dan stop ik.
    Best wel onaardig van me eigenlijk, maar als het op lezen aankomt kunnen dingen heel specifiek zijn.


    Am I gay? I am ecstatic!

    Ik heb ook liever om te weten waarover het gaat. :/

    Mockingjay schreef:
    Als je je er echt aan irriteert kun je ook gewoon aan de schrijver vragen waar 't over gaat, tenzij deze inactief is :3


    Goede tip, ik zal 'm proberen te onthouden. ;D


    Am I gay? I am ecstatic!

    Als je schrijft waar hij echt over gaat en je bent niet goed in beschrijvingen lezen lezers het vaak niet, daarom gebruik ik meestal een stukje songtekst of gedicht.


    comfort in c h a o s

    Ik vind een volledige omschrijving nooit nodig. Als deze mislukt dan heb je gelijk geen lezers.


    Be a hero, kill your ego.

    Haha ja, ik vind dat ook irritant. Meestal lees ik die stories ook niet, die geen omschrijving hebben.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    haha jaa ik word daar ook helemaal debiel van!
    dan weet ik niet waar het over gaat end an wil ik niet meer lezen terwijl het dan miss precies is wat ik zoek!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Mee eens, maar ikzelf schrijf juist zulke uitgebreide beschrijvingen dat ik niet weet of mensen die nog wel lezen, daarom hebben de meesten denk ik een stukje songtekst.
    Misschien zou het beter zijn het allebei te doen? Of in de eerste chapter de samenvatting te doen?
    Ach ja, iedereen zijn eigen smaak :3


    “Love is a contradiction.”

    Ik zei het nog gisteren tegen mijn zus ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Als het duidelijk uit de songtekst blijkt waar het over gaat vind ik 't nog wel oké, maar soms kan het inderdaad wel irritant zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik ben het helemaal met je eens. Maar aan de andere kant, vind ik het bij mijn eigen verhalen ook mooier om alleen een quote, of iets te hebben...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.