• Hoi, ik heb een quiz gemaakt. Ik ben er 45 minuten geleden aan begonnen en heb hem net geactiveerd. Hij staat niet bij nieuwste quizzen, terwijl de quiz die nu als nieuwste quiz staat, een uur geleden is gemaakt. Dit kan toch niet, die van mij zou toch bij nieuwste quizzen moeten staan?


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Dat heeft te maken met het feit wanneer het vernieuwd wordt. Dat gebeurt niet iedere keer dat iemand een nieuwe quiz maakt, maar op vaste tijdstippen, geloof ik.


    26 - 02 - '16

    OW. Maar hoe zet je een slotje op een topic? Sorry dat ik het vraag, maar ik ben een redelijk nieuwe quizletter en heb geen idee waar het staat, als het al ergens staat, hoe je een slot op een topic zet.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Scipio schreef:
    OW. Maar hoe zet je een slotje op een topic? Sorry dat ik het vraag, maar ik ben een redelijk nieuwe quizletter en heb geen idee waar het staat, als het al ergens staat, hoe je een slot op een topic zet.

    Een moderator (ik ben er eentje) kan er een slotje op zetten. Wil je dat graag?


    Pretty is just a pretty word.

    Ja, ik weet nu hoe het komt, dus er zou nu een slotje op mogen.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Er staat nu geen slotje op... ?????


    Live your live

    mette3 schreef:
    Er staat nu geen slotje op... ?????

    Rustig maar, er waren blijkbaar geen moderators online toen ze dat vroeg, of ik ben de eerste die dit ziet. Ik zet er in ieder geval nu een slotje op. ^^


    Deep inside, I've never felt alive