• Ik heb een oudere vriendin. Ze is 25. Ze heeft een baby van nu 9 maanden en woont op zichzelf. Een heel andere leven als ik heb. Ik zit nog op school en woon bij mijn vader.

    Ik heb haar ontmoet toen haar baby nog maar twee maanden oud was. In die tijd gingen we ook heelveel met elkaar om. Maar op een geven moment werd dat minder. Puur en alleen omdat we het beide te druk hadden. Ik met school en zij met haar werk en baby. En vandaag belde ze me ineens of ik zin had om haar te zien. Tuurlijk ik had haar gemist. Dus we spraken iets af en ze kwam me ophalen in haar auto. We hadden geen bestemming we reden gewoon.

    Ze kan met mij tuurlijk niet doen wat ze met haar andere vrienden doet. Maar ze accepteert me hoe ik ben. Ik heb ook zo onwijs veel respect voor haar. Ze doet het allemaal in haar eentje en toch kan ik altijd na haar toekomen als ik haar nodig heb.

    Daarom hou ik van haar!

    Heb jij oudere vrienden?

    vrienden heb ik niet :P
    ik heb wel collega's die tegen de 30 lopen

    Al mijn vrienden zijn ouder, maar niet zo heel veel ouder, hooguit een paar jaartjes. (krul)


    I was an angel living in the garden of evil

    De oudste vriend die ik heb wordt in september 19.
    En de rest is wel wat ouder dan ik (ik ben 16) maar niet zo heel veel. Een jaartje ofzo.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Eh, ik heb gewoon vrienden van alle leeftijden.


    Your make-up is terrible

    Uuuuuhm mijn vriendin is 19 en de oudste maat die ik heb is 22/23.
    Maar ik ga ook met hele jonge mensjes om, de jongste is 13 xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ja, in 6 vwo.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    hm, de oudste is eig 21.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hale schreef:
    (...)

    49?

    wow hoe heb je hem/haar ontmoet?


    Stiefvader van die beste vriendin xD

    Toen zij en ik zware ruzie hadden is hij met mij gaan praten, en daarna zijn we blijven praten en vrienden geworden :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    ehm nou mijn vriend is wel paar jaar ouder, hij heeft een goede vriendin van 30, en daar ga ik nu best veel om, ik zelf ben 21. (:


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik heb best veel vrienden die nu aan het studeren zijn, of al gewoon werken. Over het algemeen zijn de mensen in mijn vriendenkring zo'n 2 tot 10 jaar ouder dan ik.


    Let it come and let it be

    Ik ben zelf 16 en mijn vriendinnen ook. Wel heb ik een vriendin die 22 is, maar die spreek ik - helaas - niet heel veel meer.


    To infinity and beyond •

    Charlatan schreef:
    Hm, niet verschrikkelijk veel ouder, nee (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben 13 en heb bijna alleen maar vrienden van 15/16, maar dat is niet zo'n groot leeftijdsverschil :'D

    en ik heb een vriendin van 18,

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 11:12 ]

    Een vriend van 23, maar die gedraagt zich als 18-jarige dus hij voelt niet veel ouder. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    niet echt, meeste zijn zelfde leeftijd 1 jaar jonger of een jaartje ouder. Maar niet echt dramatisch veel ouder :P


    Love sheds light one the darkest of times