• Ik heb een oudere vriendin. Ze is 25. Ze heeft een baby van nu 9 maanden en woont op zichzelf. Een heel andere leven als ik heb. Ik zit nog op school en woon bij mijn vader.

    Ik heb haar ontmoet toen haar baby nog maar twee maanden oud was. In die tijd gingen we ook heelveel met elkaar om. Maar op een geven moment werd dat minder. Puur en alleen omdat we het beide te druk hadden. Ik met school en zij met haar werk en baby. En vandaag belde ze me ineens of ik zin had om haar te zien. Tuurlijk ik had haar gemist. Dus we spraken iets af en ze kwam me ophalen in haar auto. We hadden geen bestemming we reden gewoon.

    Ze kan met mij tuurlijk niet doen wat ze met haar andere vrienden doet. Maar ze accepteert me hoe ik ben. Ik heb ook zo onwijs veel respect voor haar. Ze doet het allemaal in haar eentje en toch kan ik altijd na haar toekomen als ik haar nodig heb.

    Daarom hou ik van haar!

    Heb jij oudere vrienden?

    Hm, niet verschrikkelijk veel ouder, nee (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb een vriendin van 23 en die heeft een zoon van een jaar maar die zie ik niet zo heel vaak (: voor de rest heb ik vriendin van rond mijn leedtijd :Y)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Nee (: oudste is 17, denk ik, en ik 15.


    Destroy what destroys you.

    Hm nee, niet echt. Wel kenissen waarmee ik goed overeen kom enzo. De oudste vriendin die ik heb is 22.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Mijn oudste buddy is 23 ;P Ik ben 17.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 22:24 ]


    ars moriendi

    Nee, eigenlijk niet. De oudste van mijn vriendinnen is 17, maar dat noem ik niet veel ouder als ik zelf 15 ben (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Iemand is nu al een paar maanden 17 terwijl ik pas over drie weken 16 word maar dat is niet zo heel veel verschil. (:


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Jawel, mijn vrienden zijn bijna allemaal ouder. D:
    Ik ben een tijdje geleden nog een koffie gaan drinken met iemand die 9 jaar ouder is.
    (zip)

    Ja ze is 16 en een andere is 29 dagen ouder dan mij ;D.
    Voor de rest is iedereen min. een jaar jonger.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ja 1 die is 16 en die zie ik niet zo vaak maar die woont ook verweg en die is licht-geestelijkgehandicapt dus daar kan je niet altijd iets mee doen want alles moet anders zijn en voor de rest ben ik de oudste


    Shoganai i ne~

    Hm, de oudste die ik ken zijn 16, mn zus van 24 niet meegerekend (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Mn oudste vriendin is 19, en dat is mn zus :Y)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 22:36 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Charlatan schreef:
    Hm, niet verschrikkelijk veel ouder, nee (:


    None but ourselves can free our minds.

    Charlatan schreef:
    Hm, niet verschrikkelijk veel ouder, nee (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hmm, de oudste.. is niet ouder als mij, dus eigenlijk niet nee!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”