Ik heb een oudere vriendin. Ze is 25. Ze heeft een baby van nu 9 maanden en woont op zichzelf. Een heel andere leven als ik heb. Ik zit nog op school en woon bij mijn vader.
Ik heb haar ontmoet toen haar baby nog maar twee maanden oud was. In die tijd gingen we ook heelveel met elkaar om. Maar op een geven moment werd dat minder. Puur en alleen omdat we het beide te druk hadden. Ik met school en zij met haar werk en baby. En vandaag belde ze me ineens of ik zin had om haar te zien. Tuurlijk ik had haar gemist. Dus we spraken iets af en ze kwam me ophalen in haar auto. We hadden geen bestemming we reden gewoon.
Ze kan met mij tuurlijk niet doen wat ze met haar andere vrienden doet. Maar ze accepteert me hoe ik ben. Ik heb ook zo onwijs veel respect voor haar. Ze doet het allemaal in haar eentje en toch kan ik altijd na haar toekomen als ik haar nodig heb.
Daarom hou ik van haar!
Heb jij oudere vrienden?
-
2 aug 2011 - 22:222 aug 2011 - 22:43
Een van mijn twee beste vrienden is 49
De andere is 19. Ik plaag haar er ook maar mee dat ze oud is, maar dat kan niet zo lang meer want ik word over een paar dagen ook 19quidquid excusatio prandium pro
2 aug 2011 - 22:44Ja zeker, ene is 60+. No joke, ze is echt een hele lieve vrouw ^^
2 aug 2011 - 22:44Alwinasaurus schreef:
Een van mijn twee beste vrienden is 49
De andere is 19. Ik plaag haar er ook maar mee dat ze oud is, maar dat kan niet zo lang meer want ik word over een paar dagen ook 19
49?
wow hoe heb je hem/haar ontmoet?2 aug 2011 - 22:44Ik ben 15 en de oudste is 17, bijna 18. Nah, valt wel mee.
"She was fury, she was wrath, she was vengeance."
2 aug 2011 - 22:452 aug 2011 - 22:45Niet meer, vroeger wel. Je merkt toch het verschil ook al probeer je dat niet op te merken. Toen zij 16 was, ging ik net naar de middelbare school en ontdekte ik net make-up. Zij had al ervaring met jongens en mijn ervaringen waren giebelen óver jongens.
Nu zou het verschil niet te veel opvallen (ben nu 16 en zij 20), maar het gaat hem niet meer worden.Today will be Girl's Day party with you~
2 aug 2011 - 22:47Memento schreef:
Mn oudste vriendin is 19, en dat is mn zus
Tel ik als 18jarige ook mee als een vriendin van jou?(joehoe)
Ghehe, telt jonger ook?
Want, ik ben bevriend met een 13 jarig meisje, en een 14 jarige
En ja, ik ben goed bevriend met de vriendinnen van mijn broers, en die zijn 20/21. Telt dat?No man is just a soldier. Every soldier is a hero.
2 aug 2011 - 22:49Release schreef:
(...)
Tel ik als 18jarige ook mee als een vriendin van jou?(joehoe)
Ghehe, telt jonger ook?
Want, ik ben bevriend met een 13 jarig meisje, en een 14 jarige
En ja, ik ben goed bevriend met de vriendinnen van mijn broers, en die zijn 20/21. Telt dat?
Jahoor (bloos)
puh, nou, waarom nou die achter die 14 jarige?Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind
2 aug 2011 - 22:50De oudste van mijn vriendengroep is 24, 4 jaar ouder dan dat ik ben.
De jongste is 15, 4 jaar jonger dan ik ben :]
En 11 van mijn vrienden/kennissen hebben een kind gekregen tussen hun 16e en hun 18e, dus die hebben een totaal ander leven dan mij...
-gosh ze mogen echt wel eens seksuele voorlichting gaan geven op mijn oude middelbare school -dream, dare, fly!
2 aug 2011 - 22:51Memento schreef:
(...)
Jahoor (bloos)
puh, nou, waarom nou die achter die 14 jarige?
Hihi om mijn lieve EC-vriendinnetje te pesten <3No man is just a soldier. Every soldier is a hero.
2 aug 2011 - 22:51Yoseob schreef:
Niet meer, vroeger wel. Je merkt toch het verschil ook al probeer je dat niet op te merken. Toen zij 16 was, ging ik net naar de middelbare school en ontdekte ik net make-up. Zij had al ervaring met jongens en mijn ervaringen waren giebelen óver jongens.
Nu zou het verschil niet te veel opvallen (ben nu 16 en zij 20), maar het gaat hem niet meer worden.
Dat merk ik ook wel.
Zij heeft al haar eerste kind en ik ben het allemaal nog aan het ontdekken zegmaar. Maar ze is 1 en al begrijp en ik kan met vragen altijd bij haar komen.Mensen zeggen weleens 'Blijf bij je leeftijd'. Maar ik hou van haar en ben blij met haar als vriendin.2 aug 2011 - 22:51De meesten vrienden zijn van mijn leeftijd. (Ik = 17.) 1 is 27 maar vriend is hij ook weer niet, gewoon eerder een maat ofzo.
Ik wil een tuin vol egels
2 aug 2011 - 22:52Ik ben 17, en heb 2 oudere vrienden van 19 & 20
Maar dan reken ik me zussen + dr vriendjes niet mee.
anders kwam ik op 26 & 28 uit[ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 22:52 ]
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
2 aug 2011 - 22:57Ik ben 14 en mijn oudste vriend wordt binnenkort 25. Mijn oudste vriendin is 23.
Rainbows on my staircase ~
2 aug 2011 - 22:57