• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 18:19 ]

    Ik ben niet goed in wachten op iets waarvan ik niet eens weet hoe lang ik moet wachten..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Escritura schreef:
    Rosa, ik las je ebricht en dacht serieus dat dat de vraagw as =_= *ging emteen obsessief pottermore refreshen*

    SORRY :O -voelt zich schuldig-

    Omg, dat is best erg =o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Pffff, "I am deligted that Sony..." Echt van die langzame, rowlingwoorden.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wat moet je doen eigenlijk als 'day 2' begint? :3


    Let the Night embrace you

    Sodom schreef:
    Wat moet je doen eigenlijk als 'day 2' begint? :3


    Er komt dan een clue te staan, die je moet oplossen. Als je hem hebt opgelost, ga je naar www.quill.pottermore.com/antwoordhierdumpen en dan wordt je doorgeleid naar een pagina met de magische veer. Daarna kun je je registreren.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Zou iemand het me kunnen melden als de clue er staat, want ik moet van de pc af anders krijg ik een verbod.
    Aub. *Smeekt*


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    We hebben een nieuw topic nodig!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hoe meoten we eht melden als je niet op de pc zit? :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Er komt dan een clue te staan, die je moet oplossen. Als je hem hebt opgelost, ga je naar www.quill.pottermore.com/antwoordhierdumpen en dan wordt je doorgeleid naar een pagina met de magische veer. Daarna kun je je registreren.

    Thanks! :3


    Let the Night embrace you

    I'm back! =)
    And it's still not there =(

    Escritura schreef:
    Hoe meoten we eht melden als je niet op de pc zit? :'D


    Gewoon in GB.
    Dan zie ik dan in mijn I touch of in de I pad.
    en dan smeek ik of ik er even op mag.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    We hebben heel dringend een nieuw topic nodig...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Sanity schreef:
    (...)

    Gewoon in GB.
    Dan zie ik dan in mijn I touch of in de I pad.
    en dan smeek ik of ik er even op mag.


    Ik zal het wel even melden, als ik dan zelf op de computer zit.
    Niemand weet precies wanneer die clue erop komt en ik ga zaterdag op vakantie. Ik moet nog inpakken en m'n halve kamer nog opruimen, dus dat gaat wel even voor.

    Apophis schreef:
    (...)

    Ik zal het wel even melden, als ik dan zelf op de computer zit.
    Niemand weet precies wanneer die clue erop komt en ik ga zaterdag op vakantie. Ik moet nog inpakken en m'n halve kamer nog opruimen, dus dat gaat wel even voor.


    is te begrijpen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Sanity schreef:
    (...)

    is te begrijpen.


    Waarschijnlijk ga ik toch om de zoveel tijd wel even checken of het er al is xD


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt