• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

[ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 18:19 ]

Mam dweilt beneden dus ik moet boven blijven, ik ga ondertussen mijn gedeelte van boek 3 doen =P

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Oh, en elke keer dat ik: Sorry, Day 1 of registration is now closed, hoor i khet in J.K.'s stem in mn hoofd o.O

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Escritura schreef:
    Oh, en elke keer dat ik: Sorry, Day 1 of registration is now closed, hoor i khet in J.K.'s stem in mn hoofd o.O
    gelukkig je bent niet de enige ._.

Shoganai i ne~

Ja haha, ik ook! En iedere keer als ik de pagina vernieuw schrik ik, maar dan staat ie er niet...

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

ik wil weten wat de gene die al kunnen inloggen, nu al zien.

Then I defy thee, stars. Romeo Montague

ik wil dat neit weten o.o wat is er dan nog leuk aan om zelf alles straks te zien?

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Escritura schreef:
    ik wil dat neit weten o.o wat is er dan nog leuk aan om zelf alles straks te zien?

Hm, dat is waar...

Ik wil het jullie wel laten zien, als jullie willen?

Every word written is a victory against death | Michel Butor

Basilisk schreef:
    Ik wil het jullie wel laten zien, als jullie willen?

ik wil wel!

Sanity schreef:
    ik wil weten wat de gene die al kunnen inloggen, nu al zien.

Hoe bedoel je? Want ik kan me zeg maar al wel ingloggen, maar ik kan de site zelf nog niet op omdat mijn betatest tijd nog niet in is gegaan. Het is ook zo dat als je je registreerd dat het niet zeker is dat je een betatester bent he, ik had echt geluk dat ik er een ben en stond dan ook te springen en te gillen.

"Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

FreeHouseElf schreef:
    (...)

Hoe bedoel je? Want ik kan me zeg maar al wel ingloggen, maar ik kan de site zelf nog niet op omdat mijn betatest tijd nog niet in is gegaan. Het is ook zo dat als je je registreerd dat het niet zeker is dat je een betatester bent he, ik had echt geluk dat ik er een ben en stond dan ook te springen en te gillen.

Huh? HOE BEDOEL JE :|

FreeHouseElf schreef:
    (...)

Op dit moment is iedereen die gisteren heeft geregistreerd een betatester hoor. Of eigenlijk niemand, totdat je een Welcomes Letter hebt gekregen.

[ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 10:01 ]

Is de 2e clue al geweest?

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Wat hebben jullie liever, nog twee maanden wachten en meteen op Pottermore of de clue raden en dan lang wachten?

Dit krijg ik als ik inlog. Ik heb het expres dat je niet meteen het plaatje ziet, zodat de mensen die het niet willen zien, het niet meteen te zien krijgen.

Every word written is a victory against death | Michel Butor