• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 18:19 ]

    Sanity schreef:
    iemand gokt nu 2.00

    Yesterday the clue didn't go up at 12 on the dot. It went up at around 3:50 EST. The time varies each day. No one can tell you when the clue will come

    ;o maar ik weet niet of Amerika ook Pottermore heeft? Maar dat is het natuurlijk wel 7 uur eerder.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik wil de clue ook, maar moet van de pc.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Sanity schreef:
    Ik wil de clue ook, maar moet van de pc.

    Ahw, succes met geduldig wachten!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    @Memento heeft de USA wel


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Oppugno schreef:
    (...)
    Pffff, IK WIL DIE CLUE! Accio!
    accio clue :'D
    *kijkt naar pottermore* damm het werkt niet ¬¬

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 10:12 ]


    Shoganai i ne~

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Bij mij staat er dat ik een van de gelukkige ben die voor oktober op de betaversie van pottermore mag. Dus het is lullig als dat niet zo is.


    Dat staat, voor zover ik heb gehoord, bij iedereen die na de activatie heeft ingelogd.

    BeHuffelpuf schreef:
    (...)accio clue :'D

    En de vraag is... Hoevaak word de naam van Harry genoemd?

    Als het zo'n onmogelijke vraag is, ga ik de mensjes van Pottermore Avada kedavra'en.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Apophis schreef:
    (...)

    Dat staat, voor zover ik heb gehoord, bij iedereen die na de activatie heeft ingelogd.

    Niet iedereen, er zijn er ook aardig wat die het niet hebben.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Memento schreef:
    (...)
    Niet iedereen, er zijn er ook aardig wat die het niet hebben.

    Bij wie dan niet?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Memento schreef:
    (...)
    Niet iedereen, er zijn er ook aardig wat die het niet hebben.


    Ook mensen die zijn geregistreerd, de mail hebben ontvangen, hun account hebben geactiveerd en daarna nog weer hebben ingelogd?

    Oppugno schreef:
    (...)
    En de vraag is... Hoevaak word de naam van Harry genoemd?

    Als het zo'n onmogelijke vraag is, ga ik de mensjes van Pottermore Avada kedavra'en.


    Je moet de vraag in het boek op kunnen zoeken. Al die vragen van 'hoevaak kwam Dobby' enal, dat zijn geen dingen die je zo 123 op kunt zoeken en dat is toch wel de bedoeling van de vragen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Je moet de vraag in het boek op kunnen zoeken. Al die vragen van 'hoevaak kwam Dobby' enal, dat zijn geen dingen die je zo 123 op kunt zoeken en dat is toch wel de bedoeling van de vragen.

    Gelukkig, haha anders ging ik het niet eens meer proberen =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Rosa, ik las je ebricht en dacht serieus dat dat de vraagw as =_= *ging emteen obsessief pottermore refreshen*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Apophis schreef:
    (...)

    Ook mensen die zijn geregistreerd, de mail hebben ontvangen, hun account hebben geactiveerd en daarna nog weer hebben ingelogd?

    Oh dat weet ik niet haha :Y)
    Maar kan wel..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ga de gok wagen en ik ga even naar beneden om te ontbijten. Tot zo mensjes!