• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 18:19 ]

    iN Amerika is het rond 12 uur denk ik,


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Prongs schreef:
    Het zou trouwnens kunnen dat ze zich deze keer op de Amerikaanse fans richten. Gisteren hadden de Europese fans voordeel (want het was op een redelijk uur), grote kans dat het vandaag anders is zodat de fans van Amerikaanse tijdzone ook op een redelijk uur kunnen binnenraken.


    Hmmm, dat zou best kunnen. Dat ze elke dag de clue op een tijdstip eropzetten dat gunstig is voor een ander deel van de wereld.
    Dat zou ik wel goed vinden, want vaak wordt er alleen rekening gehouden met Amerika en dat zijn dan voor ons vaak onmogelijke tijden.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Dat zou best kunnen ja... Hoe laat is het dan hier als het 9:57 in Amerika is?


    l;igt er aan, amerika heeftv erschillende timezones.. het oosten is 6 uur minder dan ons, dus... nu is her 4 uur ofzo? in de ochtend


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Prongs schreef:
    (...)
    Ergens héél vroeg in de ochtend. Ik geloof een uur of 4 of zo.

    Oh. Kut x)

    Oh wacht, maar dat is het al geweest dus dan kan het niet meer?

    brb, tandenpoetsen enzo...

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 9:45 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    het is daar 4 min over 4


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Nee want er staat toch neit dat de tweede dag ook gesloten is?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Dat zou best kunnen ja... Hoe laat is het dan hier als het 9:57 in Amerika is?


    Als het aan de westkant 9.57 is, is het hier 9 uur later, dus 18.57
    Als het aan de oostkant 9.57 is, is het hier 6 uur later, dus is het 15.57 :Y)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    GayShark schreef:
    (...)

    Als het aan de westkant 9.57 is, is het hier 9 uur later, dus 18.57
    Als het aan de oostkant 9.57 is, is het hier 6 uur later, dus is het 15.57 :Y)

    Dus komt ie dan om 15:57, de nederlandse tijd, online? -hoopt-

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 9:46 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik wil dat hij nu opent, maar anders hebben we nog 6 kansen en moeten we maar wachten 2 stomme volle maanden,


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Oppugno schreef:
    (...)
    Dus komt ie dan om 15:57, de nederlandse tijd, online? -hoopt-


    Ik hoop het ook (:


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Als het echt pas rond 4 uur komt, dan ga ik nu van de pc af


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    GayShark schreef:
    (...)

    Ik hoop het ook (:

    Ja, ik ook... Ik zou er alles voor geven om nu even naar Rowling te gaan, haar uit te horen over de tijd van vandaag en haar dan dwingen om nog een serie over Scorpius te schrijven, en dan ga ik lans Tom Felton en weer terug naar huis -vaag-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ga denk ik even ontbijten, want als dit echt zo is dan duurt het nog wel even voordat hij komt.

    @ Rosa: Same XD Write JK, wriiite!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik hoop dat het vanavond komt want ik ben de hele middag weg:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor