• Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^

    Ik heb voor het gemak een story gemaakt, ander wordt deze post zo lang dat je er niet goed van wordt xD

    Het begin
    De presentatie van Pottermore
    F.A.Q.
    Uitleg pottermore na presentatie, geschreven door Jess Adrienne
    F.A.Q over de Magic Quill
    De eerste Clue
    Registratie
    De Mail
    Gefeliciteerd

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 18:19 ]

    Moet je de clue ook echt zoeken? Of staat ie dan gewoon op de homepage van de site?


    Forever.

    Gringotts schreef:
    Ik ben trouwens binnen hoor! Ik had de hele tijd die pagina open staan de hele tijd en toen logde ik me even uit en toen ik me weer aanmelde kwam dat 'CONGRATULATIONS' daar staan. :Y) En nou staar ik de hele tijd naar als een perverse pedo. :9~:9~:9~:9~:9~

    Toen ik de andere hoorde zeggen dat ze 'door' waren dacht ik 'shit, ik niet' maar toen ging ik kijken en had ik het ook _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Roswell schreef:
    Moet je de clue ook echt zoeken? Of staat ie dan gewoon op de homepage van de site?

    Je moet er écht over nadenken (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Roswell schreef:
    Moet je de clue ook echt zoeken? Of staat ie dan gewoon op de homepage van de site?


    je moet de clue echt zoeken... In het boek xD

    Memento schreef:
    (...)
    Je moet er écht over nadenken (krul)

    Haha ja dat snap ik wel. Ik bedoelde de vraag zeg maar, staat die gewoon op de site? (Niet dat je hem moet gaan zoeken ofzo..)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2011 - 16:38 ]


    Forever.

    Basilisk schreef:
    (...)


    Ik heb er een printscreen van gemaakt en opgeslagen op mijn pc, dan kan ik er voor eeuwig naar staren :9~:9~:9~


    Ik ga hem als achtergrond van mijn pc doen


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik vraag me wel af hoeveel plaatsen er vanochtend dan vrij waren? Want veel mensen in Amerika en Azië hebben dat gemist, aangezien dat bij hun midden in de nacht was... (nerd)


    All was well.

    Roswell schreef:
    (...)
    Haha ja dat snap ik wel. Maar de vraag zeg maar, staat die gewoon op de site?


    De vraag staat op de site..
    Als je op de eerste post on de link 'eerste clue' klikt, zie je een printscreen van hoe het eruit ziet ^^

    FreeHouseElf schreef:
    (...)

    Ik ga hem als achtergrond van mijn pc doen


    Slim! Dat ga ik ook doen :9~


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Moet je hiervoor aanmelden? Ik snap er niets van.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Fawkes schreef:
    (...)

    De vraag staat op de site..
    Als je op de eerste post on de link 'eerste clue' klikt, zie je een printscreen van hoe het eruit ziet ^^

    Oké ;D


    Forever.

    Hallo!
    Over die vragen van Pottermore, dit is een website waar Harry Potter in "feiten" is uitgelegd.
    Misschien is het best handig, idk. ^^

    Harry Potter Facts


    Where there is a sea there are pirates...

    Gringotts schreef:
    Ik vraag me wel af hoeveel plaatsen er vanochtend dan vrij waren? Want veel mensen in Amerika en Azië hebben dat gemist, aangezien dat bij hun midden in de nacht was... (nerd)


    nou... in principe is het 1000000:7=142.857 mensen per dag... maar ze kan ook zeggen zondag:50.000 man, maandag 150.000 man etc

    Wil iemand die foto doorsturen, of hier posten dan, in een wat groter formaat? (nerd)


    All was well.

    Gringotts schreef:
    Wil iemand die foto doorsturen, of hier posten dan, in een wat groter formaat? (nerd)


    rechtermuisklik, 'afbeelding bekijken' is een groter formaat ;)