Ok dit moet ik even kwijt. Klink maar weg als je er geen zin in heb. Ik veronschuldig me nu al voor het taalgebruik.
De 28e was het mijn moederssterfdag. Zelf heb ik niet veel met zulke dagen, ik bedoel waarom alleen op die dagen aan haar denken en niet op anderen? Maar ik vind wel dat je die dagen moet "eren", om het even zo te zeggen.
Mijn vader heeft een nieuwe vriendin en hij is met haar deze week een weekje weg geweest(een hele andere ruze). Maar hij was dus ook weg op mijn moederssterfdag. De klootzak!
Nu ben ik dus echt goed kwaat op hem. Je gaat toch niet weg met je verdomde nieuwe vlam op je vrouwssterfdag? Dat doe je verdommen gewoon niet! Hij wist dat het haar sterfdag was! Mijn zus heeft hem een kwaat smsje gestuurd dat zij wel naar het graf zou gaan(normaal gaat hij altijd)! Toen zei hij dat het hem speet en dat hij dit weekens zou gaan. Die zak wist het dus gewoon! En nog gaat hij weg. Momenteel haat ik hem echt( jaja het is een groot word maar wel het goede)
Hij is sowieso heel vaak bij haar, ze kwamen gister(ergens in de middag) terug en meneer komt morgen pas terug.Alsof hij haar nog niet lang genoeg gezien heeft. Hallo en wij dan..? En hij heeft ook nog een feest vanavond, met haar. Ik vraag me echt af wanneer hij naar mijn moeder wilt. En waneer ik hem ooit nog eens thuis zie.
Dat word leuk als hij vandaag thuis komt.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall