• Ik zat laatst op school met 2 vriendinnen achter de computer aan een werkstuk te werken. Nja, 1 is echt een vriendin, andere is beetje een raar wijf af en toe. En ze hadden het ergens over, en ik kon ze niet verstaan. Ik zo: wat zeggen jullie allemaal? Zegt ze: ja we zeiden dat jij lelijk bent - was dus bedoeld als een grapje. Nou, echt, ik lach me kapot. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Waarschijnlijk bedoelde ze het sarcastisch, mijn vriendinnen en ik hebben ook zo een humor.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    dulcetly schreef:
    Waarschijnlijk bedoelde ze het sarcastisch, mijn vriendinnen en ik hebben ook zo een humor.


    Ja het was ook als grapje bedoeld, maar dan nog. Het is gewoon niet grappig..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hm, ik ken wel vriendinnen die zulke humor hebben, maar zoiets zouden ze nou niet doen, en ik kan er zelf ook niet om lachen.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    owjah, dat doen van die meisjes bij mij op school ook. Een keer liep ik met een vriendin naar het fietsenhok&toen liep zo'n meisje uit onze klas naar ons toe. Zegt dat meisje doodleuk tegen mijn vriendin: "hoi A. , je bent lelijk. Grapje, haha."
    Wij dachten echt: wtf?


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    ach gewoon een flauw grapje, je moet je niet zo aangevallen voelen vind ik


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarsRock schreef:
    ach gewoon een flauw grapje, je moet je niet zo aangevallen voelen vind ik


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Struggle schreef:
    (...)

    Ja het was ook als grapje bedoeld, maar dan nog. Het is gewoon niet grappig..


    Zeg hen het? Als ze echte vriendinnen zijn gaan ze het wel begrijpen en zoiets niet meer tegen je zegen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dat zeggen wij ook tegen elkaar? : D
    Maar ach, het ligt gewoon aan de humor. Neem het hen niet kwalijk, het was écht grappig bedoeld ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik kan daar ook nooit om lachen. (krul)


    Smile and live.

    Ik vind het wel grappig. (nerd)

    dulcetly schreef:
    (...)

    Zeg hen het? Als ze echte vriendinnen zijn gaan ze het wel begrijpen en zoiets niet meer tegen je zegen.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    dulcetly schreef:
    (...)

    Zeg hen het? Als ze echte vriendinnen zijn gaan ze het wel begrijpen en zoiets niet meer tegen je zegen.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Goh. Jij zal ook wel eens zulke grapjes maken. Iedereen doet dat. So please, set your hypocracy aside, thank you.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik begin dan keihard te lachen en wanneer ze vragen waarom antwoord ik gewoon "Jij bent ook lelijk".


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    PRIEST schreef:
    Goh. Jij zal ook wel eens zulke grapjes maken. Iedereen doet dat. So please, set your hypocracy aside, thank you.


    Nou, ik zou me best lullig voelen als ik zulke humor had x')


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.