• Hey,

    Ik ga in augustus voor de eerste keer in mijn eentje met het vliegtuig :)
    Ik heb ooit al eens gevlogen, maar toen was ik zes ofzo dus daar weet ik niet veel meer van.
    Vliegen jullie veel?
    En hebben jullie tips wat (niet) te doen?
    Ik wilde dit gewoon even weten want ik ben toch een klein beetje nerveus :$


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Butters schreef:
    Ben ik nou de enigste die gewoon pringles en coca-cola kreeg in het vliegtuig ipv smerig eten? :'D

    Nee heb ik ook wel eens gehad hoor. Maar ik heb ook een aantal lange vluchten gemaakt, waarbij ik avondeten kreeg. Half vergaande spinazie in een plastic bakje. No thanks :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stonem schreef:
    (...)
    Da's echt bullshit, ik heb vaker dan 12 keer gevlogen en ik heb nog nooit vertraging gehad. Dat is echt niet altijd zo hoor.


    Nou bij mij in ieder geval wel.

    veel gapen als je oren gaan suizen ook kkauawgum ik heb echt heel vaak gevlogen ik wwas d 26ste vertrokken vanuit amerika en na 4 keer 3 verschillende vliegtuigen op en af gestegen en ben pas de 27ste thuisgekomen maar ja was ook veel tijdsverschil daar is het 7 uren later maar we waren oook in londen en philidelphia gestopt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    en neeem eten mee van huis want het eten daarin het vliegtuig smaak echt heel vies tenzij je kindermenu neemt krijg je patat enz.


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Inchecken: Vluchtnummer op ticket bekijken en vervolgens op borden in de airport kijken bij welke balie je moet inchecken. Voor de rest: borden volgen. After that: Zorg ervoor dat je de gate waar je moet wezen in de gaten houdt, die kunnen wijzigen.
    Als je lange vluchten hebt krijg je eten, vluchten binnen Europa hebben alleen van die ranzige broodjes en noedels, wat natuurlijk fucked up duur is.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 11:00 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou in ieder geval even kijken naar het gewicht van je bagage, volgens mij niet zwaarder dan 20 kg, want anders moet je bij betalen. Kijken naar de regels omtrent handbagage, kauwgom meenemen :'D O, en je mag geen drinken meenemen in 't vliegtuig - als staat dat ook wel bij het gedeelte over handbagage. En voor handbagage geldt ook dat je maar 10 kg - volgens mij - mee mag nemen in 't vliegtuig. Wel warme kleding aan, want het is koud in 't vliegtuig en voor de rest, slapen? Misschien kan je nog een film kijken in 't vliegtuig, die spelen ze soms af. En het eten in 't vliegtuig is ook nog 'ns vreselijk duur 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Glue schreef:
    Ik heb nog nooit gevlogen in een vliegtuig. ;s


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Er is niks engs aan ;) Gewoon zorgen dat je precies weet waar je moet zijn (beter vraag je iets te vaak dan te weinig) en dan kan er weinig misgaan. Muziekje op, kauwgompje in en je bent er zo.

    Veel plezier! :Y)


    ars moriendi

    ik heb 2x gevlogen. maar ik zou nooit in mijn eentje mogen.


    Ivar Oosterloo.

    Nou bedankt iedereen.
    Ik heb dus een lijstje gemaakt :)
    Ik ben niet echt bang van het vliegen zelf hoor (dat ik neerstort ofzo)
    Maar volgens mij ga ik idd wel een beetje stressen bij het inchecken maargoed...
    Het zal wel lukken!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    delightful schreef:
    Nou bedankt iedereen.
    Ik heb dus een lijstje gemaakt :)
    Ik ben niet echt bang van het vliegen zelf hoor (dat ik neerstort ofzo)
    Maar volgens mij ga ik idd wel een beetje stressen bij het inchecken maargoed...
    Het zal wel lukken!

    Vooral maken dat je ruim op tijd bent op de luchthaven. Misschien moet je dan wel wachten, maar je loopt in ieder geval niet te stressen als je iets niet vindt of als je file hebt of zo c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    't Valt echt wel mee ^^
    Ik heb zelf maar een paar keer alleen gevlogen (één keer vanaf St Maarten terug en één keer vanaf Turkije terug) toen ik 15/16 was, en dat lukte allemaal prima, hoewel ik moet toegeven dat ik wel een beetje nerveus werd toen de gate ineens gewijzigd was naar de andere kant van het vliegveld. Enfin, liep allemaal wel goed af.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb vorig jaar alleen van Amerika terug naar België gevlogen, er is inderdaad echt niks erg aan (: gewoon rustig blijven & vragen als je het niet weet (:


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Niet stressen. Ik deed dit al toen ik 9 was, toen ging ik naar Griekenland bij mijn familie. Er is echt niks aan. Gewoon de bordjes volgen, en eenmaal in het vliegtuig kan er niks meer misgaan :'D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Oh doe ik ook. ( soms) Okay 1 x


    I´m nothing special.