• Hey,

    Ik ga in augustus voor de eerste keer in mijn eentje met het vliegtuig :)
    Ik heb ooit al eens gevlogen, maar toen was ik zes ofzo dus daar weet ik niet veel meer van.
    Vliegen jullie veel?
    En hebben jullie tips wat (niet) te doen?
    Ik wilde dit gewoon even weten want ik ben toch een klein beetje nerveus :$


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Het vliegtuig zelf valt allemaal goed mee, het inchecken daarentegen is een hél als je niet weet waar dat allemaal is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    O maak je er geen zorgen om.

    Heb je paspoort en vliegtickekts in je hand zodat je meteen kan inchecken. Want inchecken is een megaramp geloof me! als daar zo lange rij staat en ik verdwaaal altijd door die horde bordjes.
    Neem een kauwgom als juillie gaan opstegen en 1 als juilie gaan landen.
    En in het vliegtuig is het echt saai dus neem wat te lezen of wat muziek mee of probeer wat te slapen.

    Ik heb al vaak gevlogen na mijn bestie in noorwegen en na mijn nicht in sint maarten.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 9:49 ]

    Als ik op reis ga met het vliegtuig, ga ik altijd met mijn ouders. Neem muziek mee, een boek of tijdschrift. En eten! Het eten op het vliegtuig vind ik niet altijd zo lekker. Zelf heb ik een slechte ervaring gehad. Toen ik 10 ofso was, zat ik vast op het toilet, niet leuk ;o. Maar je hoeft echt niet nerveus te zijn! (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik ben zo vaak met de vliegtuig geweest dat ik je denk ik wel kan helpen. Zorg voor kauwgom, en als je een lange reis gaat maken is er vaak een kleine beeldscherm waar je allemaal films kan kijken. Zo gaat de tijd echt uber snel voorbij, en praat met buitenlandse mensen dat is nog grappiger. Zo was er een man die Edwin heette en hij zat dus naast me, en ik hij kwam uit Hongarije (tussenstop) en hij sprak zo grappig Engels dat ik de hele tijd in een deuk lag om zijn accent. Echt leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, en je kan ze alles vertellen. 9 van de 10 keer kom je ze niet meer tegen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb trouwens altijd problemen met mijn begage.

    Of dan heb ik teveel mee zodat ik de helft eruit moet gooien of mijn aanstekers mogen niet mee.

    Dus zorg dat je je begage onder controle hebt.

    vliegen is niet erg hoor
    ik ga echt heel veel op reis
    maak wel dat je iets meehebt om je mee bezig te houden op de luchthaven en het vliegtuig bijvoorbeeld een ipod ofzo

    Ooowja vliegtuigen hebben de nieging om altijd vertraging te hebben. Dus hou daar rekening mee.

    Hale schreef:
    Ooowja vliegtuigen hebben de nieging om altijd vertraging te hebben. Dus hou daar rekening mee.

    Da's echt bullshit, ik heb vaker dan 12 keer gevlogen en ik heb nog nooit vertraging gehad. Dat is echt niet altijd zo hoor.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stonem schreef:
    (...)
    Da's echt bullshit, ik heb vaker dan 12 keer gevlogen en ik heb nog nooit vertraging gehad. Dat is echt niet altijd zo hoor.

    Ik heb 4x gevlogen en 2x vertraging gehad :') Ligt er maar net aan of je geluk hebt of niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ben ik nou de enigste die gewoon pringles en coca-cola kreeg in het vliegtuig ipv smerig eten? :'D


    We can't spend our lives waiting to live.

    Nog nooit gevlogen dus ik zou het niet weten ;D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ik heb 4x gevlogen en 2x vertraging gehad :') Ligt er maar net aan of je geluk hebt of niet.

    Ja, dus niet altijd (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vlieg ieder jaar (:
    Maar het is niet eng, het is de veiligste manier van reizen. En je kunt wat tijdschriften meenemen dan verveel je je zeker niet in het vliegtuig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Butters schreef:
    Ben ik nou de enigste die gewoon pringles en coca-cola kreeg in het vliegtuig ipv smerig eten? :'D


    Haha, toen ik naar Cyprus ging kreeg ik 3x een drankje(gewone cola) en een zakje met nootjes en een broodje (:


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    ik heb in totaal al meer dan 20x gevlogen, heen en terug dan haha.
    maar mij lijkt het ook wel vet om alleen te gaan (: succes in ieder geval haha


    If you spread your wings, you can fly away with me.