• Ik was net op hyves en ik was aan het kijken op de hyves van mijn eerste vriendje.

    Hij heeft dus blijkbaar een nieuwe vriendin. Hij heeft een foto als zijn profielplaatje waar ze nogal intiem opstaan. En ineens voelde ik een steek van jaloezie. Ikweet niet waarom. Ik heb toch ook een nieuwe vriend? Dan moet ik toch blij voor hem zijn dat hij nu gelukkig is?.


    Heeft iemand dit ook wel eens gehad?

    Edit:En ik ben nu fotos aan het kijken van ons samen toen we net samen waren. En hoe gelukkig we waren en hoe debiel ik ben dat ik het uit heb gemaakt.....

    Damn ik mis hem gewoon. Maar misschien ook omdat het mijn eerste vriendje was enzo.

    Ik wil mijn vriend van nu echt niet kwijt...


    Ik spoor gewoon niet....

    [ bericht aangepast op 29 juli 2011 - 18:50 ]

    Nog nooit gehad.


    Aan niets denken is ook denken.

    Niet echt bij mijn vriendje, bij een jongen die ik leuk vind of ja zoiets. I know how it feels. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    jep bij mijn ex.

    alleen als ik dan weer bedenk waarom we niet bij elkaar passen is het weer geod.

    gewoon gezonde jaloezie, niks mee doen:X


    So Wrong, It's Right <3

    Ik kijk niet op de Hyves van m'n exen


    Not all those who wander are lost.

    Ja bij mijn ex, maar dat is nu ook uit tussen hem en dat meisje. (:


    -

    mrsVerbeek schreef:
    jep bij mijn ex.

    alleen als ik dan weer bedenk waarom we niet bij elkaar passen is het weer geod.

    gewoon gezonde jaloezie, niks mee doen:X


    Wil ik ook niet.

    Maar als ik denk aan toen ik nog met hem had lopen die tranen weer....

    Rot voor je. Zelf heb ik geen ervaring met zulke dingen.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik denk dat het komt omdat het je eerste vriendje is. Ik heb dat ook met m'n eerste vriendje, we waren echt dikvet verliefd enzo, en toen ging het uit x'D Ik heb ook daarna wel vriendjes en flirts gehad en daar heb ik het dus totaal niet bij :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind het nu ook kut om te zien hoe mijn eerste vriendje gelukkig is met zijn vriendin - maar het werkte niet tussen ons. En alles wat ik daarmee kan doen is 't accepteren.

    En dan kijk ik naar mijn vriend en dan denk ik, ik ben nu ook gelukkig met hem, meer dan dat zelfs.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    i know how you feel.
    maar het is niet erg. zit er niet over in, hij is het niet waard & je hebt een vriendje van wie je heeel veel houd (denk ik.)


    | Reality is for people that lack imagination |

    CNBLUE schreef:
    i know how you feel.
    maar het is niet erg. zit er niet over in, hij is het niet waard & je hebt een vriendje van wie je heeel veel houd (denk ik.)


    Ik hou ook heel veel van mijn vriendje.

    Ik ben gewoon nog niet over mijn eerste vriendje heen.

    Ik ben ook een debiel.
    Op dat vlak kan ik geen zuivere en goeie beslissingen maken. Ik neem altijd de verkeerde en daar voel ik later dan de pijn van. En dat gebeurd dan elke keer opnieuw.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja heb ik ook een keer gehad. maar dan omdat hij tegen me loog. tenminste dat hoorde ik van andere :S
    dus ik had het uit gemaakt. toen heeft hij met een meisje gezoend en toen is hij met mij gaan praten en toen hadden we het goed gemaakt en toen was het weer aan. maar later maakte hij het weer uit met mij voor en andere vriendin van hem. toen dacht ik echt ja barst maar. en toen was het uit. aan de ene kant miste ik hem en vond ik hem leuk maar aan de andere kant was hij gewoon een stomme player !
    sorry dit is gelijk een beetje te veel informatie over mij.

    maar zo heb ik het ook mee gemaakt.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ja, dat had ik ook.
    en, weetje. Ik snap je :Y)

    Alleen, bij mij duurde dat jaloeziegedoe maar een korte tijd. Gaat vanzelf over. ^^

    Komt goed (:

    Never have regrets.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.