• Mijn vader zegt altijd. Ik voed je op en ik belis wat er met je gebeurd. Daar heeft Iris (mijn stiefmoeder) niets mee te maken.

    Voorbeeld:
    Ik ben giga fan van jersey shore en mijn vader vind dat gewoon goed dat ik daar na kijk. Komt mijn stief moeder aan. 'Kesha ik vind het niet normaal dat je daar na kijkt ik wil het niet meer'. Mijn vader lachte haar gewoon uit en zette de tv wat harder.

    Yeah i love my daddy.

    Hoe zit dat bij jou?

    Bij mij zit het best wel ingewikkeld, moeilijk uit te leggen.


    Let it come and let it be

    Mijn moeder heeft geen vriend en zowel dan heeft die niks over me te zeggen. Mijn vader heeft wel een vriendin maar ik zie hem nooit dus haar ook niet :')


    -

    Mijn moeder heeft een vriend, en mijn vader een vriendin. En die hebben allebei niets over mij te zeggen. Dat hebben mijn vader & moeder samen afgesproken. Zij beslissen dingen, niet hun vriend/vriendin (:

    Nouja, niet dat die mensen überhaupt op het idee komen mij te commanderen dusja, geen last van.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 23:57 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Over een jaar niet meer, want dan ben ik weg.


    Where there is a sea there are pirates...

    Mijn ouders zijn al meer dan twintig jaar samen en blijven dat ook. :3
    En áls ik ooit een stiefvader of moeder krijg... Die heeft dan niets over mij te zeggen. ;D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    MIjn vader is overleden en mijn moeder heeft nog geen nieuwe partner. Ik woon niet meer thuis en mijn moeder heeft over het algemeen niet zo heel erg veel over me te zeggen aangezien ik volwssen ben. Natuurlijk luister ik wel naar haar mening, maar vaak is die zo anders als de mijne dat ik daar eigenlijk verder niet zo heel veel meer mee doe als puntje bij paaltje komt.

    Dus.. als ze ooit een nieuwe relatie zou krijgen, dan zou ik gewoon luisteren als die persoon adviezen of aan/op-merkingen voor me heeft, maar ik zou er waarschijnlijk niet naar gaan leven. Aangezien ik niet meer thuis woon en een volwassene ben maar toch zijn mening zou respecteren omdat hij een relatie met mijn moeder heeft.


    Wie du mir, so ich dir.

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Wel goed dat hij zich dan niet laat overheersen n___n
    Maar dat vind ik inderdaad niet kunnen, zelfs al heb je astma, of zo. Dat hoor je normaal te zeggen.
    Toch maar even praten met je vader, lijkt me. Want het is voor hem natuurlijk ook niet leuk als jij je er zo bij voelt.


    Ja dat ga ik idd maar eens doen. Dat Iris moet ophouden met me te commanderen.

    Ookal trekt mijn vader zich er niets van aan het is gewoon schijtirritant.

    Mijn ouders zijn ook gescheiden en zowel mijn vader als ook mijn moeder hebben een nieuwe partner (niet getrouwd, maar alsnog). Ik luister naar ze, zolang ze geen onzinnige dingen vragen of verlagen. Ze zijn ook vet aardig, dus dat maakt alles beter ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rum schreef:
    Mijn ouders zijn nog bij elkaar. (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    zowel mijn vader als mijn moeder heeft een nieuwe relatie. maar omdat ik bij mijn moeder woon krijg ik meer met hem te maken, dan met de vriendin van mijn vader. maar hijs best chill, hij is vaak boven tv kijken zodat ik beneden kan kijken, hij download films voor me, hij betaald te vakanties en hij geeft me vaak geld ookal is het zonder reden. dus ik vind dat ik het hem niet zo lastig moet maken en gewoon naar hem luisteren. en als me iets niet bevalt wat hij zegt trek ik mijn mondje wel open. bij mijn vader heeft niemand wat over mij te zeggen(daarmee bedoel ik dus zijn vriendin) want in de loop van jaren heeft mijn vader al veel vriendinnen gehad, die gewoon 'lief' voor mij waren en me met rust lieten. nu heeft hij al 5 jaar de moeder van mijn halfzusje en zij vindt zelf ook dat ze niks over me te zeggen heeft en mijn moeder niet is.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Mijn ouders zijn niet gescheiden, maar maken wel eens ruzie.

    mijn stiefvader, heeft wel dingen over me te zeggen, ligt nogal ingewikkeld, maar ik vind het juist fijn, mijn eigen vader heeft dat nooit gedaan, ik hou zielsveel van mijn vader hoor.
    Als ik iets wil, en mijn moeder vind het goed, maar dan komt het nog moet ik het nog aan me stiefvader vragen, hij denkt er altijd zolang over na, maar dan vind hij het wel goed, hij verbied bijna niets hoor, maar soms is ie wel streng.

    mijn stiefmoeder, is een super goed mens, ze heeft dan wel niets over me te zeggen, maar toch vraag ik wat zei ervan vind, en we kunnen goed met elkaar overweg, en ik kan ook super goed overweg mijn stiefvader.. meestal noem ik ze gewoon pleegvader of pleeg moeder, dat vind ik toch beter klinken.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Mijn ouders zijn gewoon bij elkaar


    "Ignite, my love. Ignite."