• Mijn vader zegt altijd. Ik voed je op en ik belis wat er met je gebeurd. Daar heeft Iris (mijn stiefmoeder) niets mee te maken.

    Voorbeeld:
    Ik ben giga fan van jersey shore en mijn vader vind dat gewoon goed dat ik daar na kijk. Komt mijn stief moeder aan. 'Kesha ik vind het niet normaal dat je daar na kijkt ik wil het niet meer'. Mijn vader lachte haar gewoon uit en zette de tv wat harder.

    Yeah i love my daddy.

    Hoe zit dat bij jou?

    Heb ik niet, mijn moeder en vader zijn net gisteren 15 jaar getrouwd. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn ouders zijn nog gewoon bij elkaar :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn pa en ma zijn niet gescheiden... -gelukkig!-


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    ik ben het gewoon lekker afgetrapt van vaderlief en stiefmoederlief.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Nee, nooit. Ook al zecht mijn vader dat ze dat wel heeft, dan heeft ze nog niets over mij te vertellen. Ik zou nooit naar de nieuwe vriendin van mijn vader luisteren.
    Als die relatie ooit zo word, ben ik hier toch meteen weg dus dat maakt ook niet meer uit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Rum schreef:
    Mijn ouders zijn nog bij elkaar. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn stiefvader heeft wel degelijk wat over me te zeggen. Meer dan mijn biologische vader ^,^


    To love is to destroy.

    Mijn ouders zijn bij elkaar, ook al is mijn vader wel twee keer eerder getrouwd is geweest.


    To infinity and beyond •

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad ook raar. Als dat roken van jou vader mocht, vind ik dat je dat moet kunnen blijven doen - al ben ik er zelf tegen ;'p - misschien vind ze het alleen niet fijn in huis, wat ze gerust aan mag geven, maar dan moet ze dat gewoon even overleggen met jou - niet via je vader, want je woont in één huis, neem ik aan.


    Ja tuurlijk het is ook haar huis. Maar dan moet ze het normaal vragen en dan ga ik wel op mijn kamer of buiten roken. Geen probleem!. Maar zij zegt gewoon:'Je mag niet meer roken lever je siggareten en je shagg en klikapperaat in. Dat doe ik dan niet en dan word ze boos en dat levert weer een lachbui van mijn vader op.


    :Y)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 21:10 ]

    Uneventful schreef:
    Heb ik niet, mijn moeder en vader zijn net gisteren 15 jaar getrouwd. (:


    Congrats(flower)

    Rum schreef:
    Mijn ouders zijn nog bij elkaar. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hale schreef:
    (...)

    Ja tuurlijk het is ook haar huis. Maar dan moet ze het normaal vragen en dan ga ik wel op mijn kamer of buiten roken. Geen probleem!. Maar zij zegt gewoon:'Je mag niet meer roken lever je siggareten en je shagg en klikapperaat in. Dat doe ik dan niet en dan word ze boos en dat levert weer een lachbui van mijn vader op.


    :Y)


    Wel goed dat hij zich dan niet laat overheersen n___n
    Maar dat vind ik inderdaad niet kunnen, zelfs al heb je astma, of zo. Dat hoor je normaal te zeggen.
    Toch maar even praten met je vader, lijkt me. Want het is voor hem natuurlijk ook niet leuk als jij je er zo bij voelt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb alle banden met mijn vader verbroken, het zou raar zijn als zijn nieuwe vriendin nu iets over me te zeggen zou hebben.


    Are you lost?

    Mijn ouders zijn gelukkig nog altijd samen. Zou het ook niet anders willen.


    ars moriendi

    Rum schreef:
    Mijn ouders zijn nog bij elkaar. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.