• Ja, toen ik vanmorgen wakker werd was ik aan het huilen. Hoezo te hard in de droom opgegaan?
    Wel, ik had dus gedroomd dat mijn mama zei dat ze nog maar 24 dagen te leven had en toen begon ik in mijn droom te huilen en werd ik ook huilend wakker.
    Dat heb ik dus nog nooit meegemaakt.
    Iemand die dat ook al eens heeft gehad?

    Ik heb dat ook wel al eens gehad. Dat is vreselijk om zo wakker te worden..


    Let the Night embrace you

    Ik heb dat eigenlijk vrij vaak,
    het is gewoon vreselijk :(

    brr


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ah, wat een verschrikkelijke droom :o
    Nee, ik eigenlijk nog niet zo vaak.

    Ohneee, das écht erg als je er zo in opgaat, ik begin dan altijd te gillen ;p
    Maar, ik heb het gistere nog gehad dat ik wakker werd, en ik had iets not-funny gedroomd, en mijn wangen waren helemaal nat, ghaha ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik heb dat ook eens gehad toen mijn vader vermoord werd. Toen werd ik ook huilend wakker.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik hbe dat ook gehad.. maar dan was het om mijn opa. ;x ik heb een super goede band met hem.. en toen in mijn droom zijden ze dat hij nog maar 3 uur te leven had.. en ik was ergens op vakantie.. waar je 5 uur over moet done om heen te vliegen dus dan zou ik te laat zijn en toen was ik waarschijnl;ijk aan het huilen en toen schrok ik wakker en toen was mijn hele kussen nat n mijn gezicht van de tranen. :$


    Life is a beautiful struggle

    ik heb dat eens gehad toen ik klein was


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Lagoon schreef:
    Ik heb dat ook eens gehad toen mijn vader vermoord werd. Toen werd ik ook huilend wakker.

    Je vader is toch niet echt vermoord? ;o

    @CBlover16
    ik had ook zo'n band met mijn opa (:

    Ik had een keer een bloedneus in m'n slaap.
    En ik droomde dat ik werd vermoord en dat er overal bloed was. Toen ik wakker werd voelde ik het bloed en schrok ik me doooooood.


    Smiling but close to tears.

    heb ik best vaak gehad :S


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ikheb wel al vakert gehuild in men dromen ;o
    soms heb ik het zofel dat ik me da hele dag slecht ga voelen ;o


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Eloquently schreef:
    (...)
    Je vader is toch niet echt vermoord? ;o

    @CBlover16
    ik had ook zo'n band met mijn opa (:

    Nee dat droomde ik:Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    oh bah ;~;
    Ik had dat vroeger wel eens, dat ik huilend wakker werd, maar gelukkig nu niet meer :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb dat soms. Het is vreselijk om op die manier een nieuwe dag te beginnen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Awh liefje, ik weet hoe het voelt. Maar gelukkig was alles maar een droom!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.