• Mijn vader zegt altijd. Ik voed je op en ik belis wat er met je gebeurd. Daar heeft Iris (mijn stiefmoeder) niets mee te maken.

    Voorbeeld:
    Ik ben giga fan van jersey shore en mijn vader vind dat gewoon goed dat ik daar na kijk. Komt mijn stief moeder aan. 'Kesha ik vind het niet normaal dat je daar na kijkt ik wil het niet meer'. Mijn vader lachte haar gewoon uit en zette de tv wat harder.

    Yeah i love my daddy.

    Hoe zit dat bij jou?

    Ik heb er geen. Mijn ouders zijn wel gescheiden maar hebben geen nieuwe partner. Maar mijn stiefmoeder/vader heeft niets over me te zeggen. Dat hebben mijn vader en moeder me beloofd en ik zal ze eraan houden.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn ouders zijn gescheiden dus ik heb daar geen last van (:


    They were never in fact homeless

    Haha ja bij mij moet ik dan echt welluisteren hoor
    wel een coole vader :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mijn moeder en haar vriend wonen niet samen enzo.
    Maar nee, hij heeft niks over me te zeggen :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn ouders zijn nog bij elkaar. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind dat mijn stiefvader (ik haat het woord 'stief', maar ja) wel wat over me te zeggen heeft. Hij moet me niet proberen op te voeden, maar als ik wil afspreken, maar hij zegt dat we al wat hadden omdat die en die jarig is, vind ik wel dat ik daar naar moet luisteren, want dat zou mijn moeder ook tegen me hebben gezegd.

    Maar ik vind niet dat je je als een rebel op moet stellen tegen de nieuwe 'vlam' van een van je ouders, want dat is voor hen ook niet leuk. Al kan het natuurlijk wel dat het niet klikt tussen het kind en de nieuwe partner, maar dan moet je daar normaal over kunnen praten, vind ik.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    Ik vind dat mijn stiefvader (ik haat het woord 'stief', maar ja) wel wat over me te zeggen heeft. Hij moet me niet proberen op te voeden, maar als ik wil afspreken, maar hij zegt dat we al wat hadden omdat die en die jarig is, vind ik wel dat ik daar naar moet luisteren, want dat zou mijn moeder ook tegen me hebben gezegd.

    Maar ik vind niet dat je je als een rebel op moet stellen tegen de nieuwe 'vlam' van een van je ouders, want dat is voor hen ook niet leuk. Al kan het natuurlijk wel dat het niet klikt tussen het kind en de nieuwe partner, maar dan moet je daar normaal over kunnen praten, vind ik.

    Ja daar heb je punt. Maar Iris wil me dingen verbeiden die ik eerst wel mocht. Helaas voor haar is mijn vader daar iets te nuchter voor. Als het aan haar lag mocht ik nu ook niet meer roken.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 14:46 ]

    Wat ben ik blij dat mijn vader nog geen nieuwe vlam heeft. Ik zou denk ik niet naar haar luisteren, gewoon door het feit dat ik geen behoefte heb aan een nieuwe moeder, aangezien die van mij dus overleden is. En als ze dan iets over me zou willen zeggen zou ik het nergeren, en mijn vader is dan denk ik zo dat hij dat ook nog eens goed vind ook.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Mijn ouders zijn gewoon bij elkaar :)


    I was an angel living in the garden of evil

    Als ik er een zou hebben, zou dat niet zo zijn.
    Ik zou er toch niet naar luisteren en moest hij/zij mij willen commanderen, zou ik een paar verwijten naar zijn/haar hoofd smijten en zeggen dat die me helemaal niks kan commanderen omdat 'ie mijn moeder/vader niet is.


    Has no one told you she's not breathing?

    Als het allemaal goed gaat, krijg ik misschien een stiefvader, maar hij zegt zelf dat hij dan niet de rol als vader in gaat pikken. Dus dat hij niks over me te zeggen heeft (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ja.
    Maar ik zie hem gewoon als mijn tweede vader.
    En ik moet wel, want ik ben te jong en bla bla bla.


    Food.

    Mijn ouders zijn nog voorlopig bij elkaar.


    Olive

    Mijn stiefmoeder die laat me wel met rust, en dat is maar beter ook, achterlijke homofoob.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hale schreef:
    (...)
    Ja daar heb je punt. Maar Iris wil me dingen verbeiden die ik eerst wel mocht. Helaas voor haar is mijn vader daar iets te nuchter voor. Als het aan haar lag mocht ik nu ook niet meer roken.


    Dat is inderdaad ook raar. Als dat roken van jou vader mocht, vind ik dat je dat moet kunnen blijven doen - al ben ik er zelf tegen ;'p - misschien vind ze het alleen niet fijn in huis, wat ze gerust aan mag geven, maar dan moet ze dat gewoon even overleggen met jou - niet via je vader, want je woont in één huis, neem ik aan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes